Головне меню порталу
Відбувся в понеділок 27 квітня 2020 року о 14:00
«Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум»
Психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арт-терапевтка. Керівниця громадської...читати все
Психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арт-терапевтка. Керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада». Авторка програми «Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції» (гриф МОН України, 2018 рік). 28 років досвіду роботи в закладах освіти.
В різний час працювала:
Дошкільні установи: вихователькою, методисткою, завідуючкою приватних дошкільних установ;
Школа: психологинею, соціальною педагогинею, тренеркою з розвитку емоційного інтелекту та обдарованості учнів;
ВУЗ: викладачкою спецкурсів;
Наукова діяльність: заступницею директора Наукового центру орального аналізу, керівницею департаменту наукових досліджень в галузі педагогіки і психології при «Міжнародній асоціації науково-практичної психології та екрального аналізу «Серце під сонцем».
Громадська діяльність: членкиня спілки підприємців та промисловців малих, середніх та приватизованих підприємств, членкиня Ради підприємців при Торгово-Промисловій палаті; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних програм.
Посилання на сторінку спікерки: https://vseosvita.ua/user/id50450
приховати59 грн.
до 27 квітня включно
90 грн.
з 28 квітня
Уява важливіша за знання, тому що знання обмежені. Уява ж охоплює все на світі, стимулює прогрес,і є джерелом еволюції.
А. Ейнштейн
Сучасні суспільно-економічні відносини вимагають формування творчої активної особистості, здатної ефективно і оригінально вирішувати життєві задачі. Тому перед закладами освіти і батьками постає важливе завдання розвитку творчого потенціалу підростаючого покоління. А це, в свою чергу, потребує враховувати психологічні закономірності всієї системи пізнавальних процесів. Проблема розвитку уяви у дітей та учнів сьогодні займає одне з центральних місць у педагогічній практиці. Адже потреба у створенні нових образів, креативних інноваційних підходів постає визначним ресурсом сучасного економічного розвитку.
В умовах життєдіяльності у нас виникає потреба не лише у відображенні дійсності. Ми постійно відчуваємо необхідність створення нових образів; уявлення подій, які ми ніколи не сприймали; передбачення наслідків поведінки, життєвих ситуацій власних або інших людей; програмування майбутніх подій.
Батьки, вихователі й вчителі часто не знають, які підходи варто застосовувати для розвитку дитячої уяви. Хоча, в більшості своїй, вітають ідею її формування. Дитина з багатою уявою й фантазією більш щаслива, врівноважена, уважніша, краще справляється зі складними завданнями, творчо обдарована. Предмети природничого циклу без застосування уяви вивчати не представляється можливим взагалі. При відсутності грамотного педагогічного впливу розвиток уяви сильно затримується або ж починає йти в небажаному напрямку.
Познайомити учасників з особливостями формування уяви в різні вікові періоди.
розглянути характеристики, види та функції уяви;
ознайомити з особливостями формування уяви в різні вікові періоди;
запропонувати практичні підходи для розвитку уяви.
розуміння особливостей розвитку уяви в онтогенезі;
здатність застосовувати практичні підходи щодо розвитку уяви в педагогічній практиці вихователів, вчителів;
розуміння принципів використання уяви, творчих видів діяльності в корекційній практиці;
активізація бажання знаходити нові підходи в роботі.
Педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів дошкільної, загальної середньої освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, логопеди, дефектологи, корекційні педагоги, асистенти вчителя, батьки.
Поширені запитання
Замовити сертифікат можна на сторінці вебінару. Для цього клікніть на кнопку «Замовити сертифікат», перейдіть до оформлення та оберіть спосіб оплати.
Ні. Оплата зараховується системою. Перевіряти статус оплати Ви можете у розділі Мої замовлення: https://vseosvita.ua/cart/list
Ні. Просто зберігайте її. Кошти за квитанцією зараховуються автоматично протягом 2 робочих банківських днів. Перевіряти статус оплати Ви можете у розділі Мої замовлення https://vseosvita.ua/cart/list
У разі замовлення сертифікату, після перегляду вебінару та проходження тестування, його можна знайти у розділі Досягнення або завантажити на сторінці вебінару.
Якщо у розділі Мої замовлення Ваше замовлення відсутнє, швидше за все у Вас є ще одна сторінка на сайті з якої Ви створили замовлення. У цьому випадку можна звернутися до Служби підтримки info@vseosvita.ua або написати комусь із менеджерів сайту.
Якщо у Вас є кілька поштових скриньок і Ви отримуєте повідомлення на кожну з них – у Вас кілька акаунтів.
Матеріали до вебінару доступні у разі замовлення сертифікату. Після завершення вебінару їх можна завантажити на сторінці вебінару.
Тестування стає доступним для проходження лише після завершення вебінару. Щоб пройти тестування потрібно клікнути на кнопку «Пройти тестування».
Уся інформація про користувача автоматично підтягується з персонального профілю. Відреагувати інформацію Ви можете у розділі Дані для нагород: https://vseosvita.ua/profile/award-info. Після редагування потрібно завантажити сертифікат повторно.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити Сертифікат