і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о

Реалізація наскрізної змістовної лінії «Підприємливість та фінансова грамотність у викладанні навчальних дисциплін основної школи»

Вебінар відбувся

у вівторок, 18 грудня 2018 о 20:00:00

Перегляд безкоштовний
Свідоцтво підтверджує Вашу участь
у вебінарі. У ньому вказується
тривалість в академічних годинах.
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 18 грудня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 19 грудня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Часнікова Олена. Старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України (м. Київ), кандидат педагогічних наук. Сертифікований тренер програми «Тренери для тренерів з економічної освіти» НРЕО (США), співавтор навчально-методичного комплексу «Основи споживчих знань» (Проект ЕС-ПРООН «Спільнота споживачів і громадські об'єднання»), співавтор навчально-методичного комплексу із фінансової грамотності (Проекту USAID «Розвиток фінансового сектору» (FINREP ІІ). Керівник громадської організації «Центр економічної і бізнес-освіти».

Автор навчально-методичних матеріалів з економіки для учнів основної та старшої школи: робочих зошитів, практикумів, тренажерів для перевірки предметних компетентностей учнів, 14 з яких мають гриф Міністерства освіти і науки України.

30 років досвіду роботи в закладах освіти. В різний час працювала: дошкільні установи: вихователь, школа: учитель початкових класів, учитель географії, викладач економіки; ВНЗ: методист, асистент, старший викладач, доцент, старший науковий співробітник, завідуюча кафедрою, декан факультету підвищення кваліфікації.

Громадська діяльність. Керівництво проектами з підготовки тренерів з економічної освіти за підтримки Української ради з економічної освіти та НРЕО (США), керівництво проектами з освіти дорослих організації DVV International: Україна.


Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн

Цільова аудиторія

Учителі-предметники, які викладають в основній школі; заступники директорів з навчально-виховної роботи; небайдужі до реформ в освіті.

Мета

Розкрити практичні аспекти модернізації змісту навчання в основній школі (гімназії) з урахуванням наскрізної змістовної лінії «Підприємливість та фінансова грамотність».

Завдання

 1.  Розкрити поняття «наскрізна змістовна лінія» (НЗЛ). Що таке НЗЛ: данина моді чи життєва необхідність?
 2.  Розглянути особливості формування підприємливості учня гімназії. Чи існують відмінності між підприємництвом та підприємливістю?
 3.  Розглянути особливості розвитку фінансової грамотності учня гімназії. Гроші ціль чи засіб?
 4.  Зробити аналіз компетентнісного потенціалу окремих навчальних курсів основної школи. Як за допомогою реалізації наскрізної змістовної лінії удосконалити зміст навчання?
 5.  Навести конкретні приклади комптентнісних завдань, які мають формувати підприємливість та фінансову грамотність школярів.

Обладнання

Підготуйте для роботи зошит для нотаток, ручку.

Опис

 1.  Нова українська школа – новий зміст навчання.

 2.  Підприємливість школяра – риса, яку можна і треба виявляти та розвивати.

 3.  Складники фінансової грамотності школяра: купівля товарів і послуг, інвестування, заощадження та пожертви.

 4.   Джерела фінансової інформації.

 5.   Як економічні знання інтегрувати у зміст навчання різних дисциплін.

 6.  Підготовка компетенісного завдання фінансового змісту.

 7.  Використання сучасних технологій навчання для формування підприємливості школярів.

 8.  Перевірка компетентностей учнів.

 9.  Переваги поєднання навчання із життєвою практикою учнів.

Інформація про вебінар

Реформування освіти ставить перед сучасним вчителем нові завдання, одне з яких – формування життєвої компетентності учнів.

НЗЛ «Підприємливість та фінансова грамотність» є соціально значущою та  над предметною  темою, яка сприяє розвитку життєвої компетентності учня, формує здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.

Реалізація НЗЛ забезпечить краще розуміння учнями  практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо); сприятиме розвиткові лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.

Все згадане вище, вчитель може здійснити через модернізацію змісту навчання майже любої дисципліни основної школи. Але… Як це зробити, і саме головне … для чого це потрібно учням, і самому вчителю?

На ці питання ми сьогодні разом шукатимемо відповіді.

Очікувані результати

 1.  Розуміння необхідності реалізації НЗЛ «Підприємливість та фінансова грамотність».

 2.  Здатність інтегрувати фінансові знання у викладання шкільних дисциплін.

 3.  Опанування практичних інструментів розвитку підприємливості школярів.

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Реалізація наскрізної змістовної лінії «Підприємливість та фінансова грамотність у викладанні навчальних дисциплін основної школи»», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 18 грудня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 19 грудня