Відбувся в п'ятницю 10 червня 2022 року о 16:00
«Професійно-мовленнєва іміджологія сучасного вчителя-словесника»
доктор педагогічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, перший проректор Херсонського державного університету, професор кафедри української і слов’янської...читати все
доктор педагогічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, перший проректор Херсонського державного університету, професор кафедри української і слов’янської філології та журналістики, автор понад 200 наукових і навчально-методичних праць з української лінгводидактики, зокрема понад 50 навчальних посібників і підручників “Українська мова” для закладів загальної середньої освіти.
приховати75 грн.
до 10 червня включно
90 грн.
з 11 червня
Наявність диплома філолога не завжди є визначальною ознакою компетентного мовця й навпаки – відсутність такого диплома зовсім не свідчить про те, що людина не здатна бути компетентним мовцем. Учитель-словесник, що має високий рівень мовної свідомості, творчого мислення й літературного мовлення, здатний висловлювати думки просто і зрозуміло, вправно володіє мовою, тобто правильно мислить і точно та грамотно виражає думки. Для цього потрібно не лише бути обізнаним із літературними нормами, а й уміло застосовувати їх у мовленнєвій практиці, володіти лексичним запасом, достатнім для адекватного вираження нової й оригінальної думки. Це є важливим критерієм формування позитивного іміджу сучасного вчителя-словесника.
Формування позитивного професійно-мовленнєвого іміджу сучасного вчителя-словесника з урахуванням надбань сучасної лінгводидактики, мовознавчої науки й мовленнєвої практики мовців ХХІ сторіччя.
Поглибити розуміння понять «мовленнєвий імідж», «професійний імідж» сучасного вчителя-словесника;
з’ясувати особливості мовної традиції та літературної норми в лінгводидактичній термінології ХХІ сторіччя;
схарактеризувати лексико-семантичні, граматичні та стилістичні особливості сучасного мовлення вчителя;
запропонувати нормативні варіанти усунення мовленнєвих анормативів у мовленні сучасного вчителя української мови й літератури;
надати загальні рекомендації щодо внормування професійного мовлення вчителя-словесника, ураховуючи норми Українського правопису 2019 року;
підвищити мовленнєву майстерність учителя-словесника.
Слухач/слухачка розуміє поняття «мовленнєвий імідж», «професійний імідж» сучасного вчителя-словесника, знає його відмінні ознаки; розуміє особливості мовної традиції та літературної норми в лінгводидактичній термінології ХХІ сторіччя; знає основні зміни й доповнення до Українського правопису 2019 року
Слухач/слухачка вміє характеризувати лексико-семантичні, граматичні та стилістичні особливості сучасного мовлення вчителя; уміє виявляти й пропонувати нормативні варіанти усунення мовленнєвих анормативів у мовленні
Слухач/слухачка усвідомлює важливість підвищення власної професійно-мовленнєвої майстерності, що сприятиме формуванню позитивного мовленнєвого іміджу.
Учителі української мови й літератури ЗЗСО, викладачі-філологи ЗВО
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари