Проблеми сучасної шкільної історичної освіти в Україні: витоки та перспективи

Безкоштовний перегляд

Як додати вебінар у підвищення кваліфікації?

Ознайомитись

з програмою підвищення кваліфікації педадогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладахосвіти

Роздрукувати

пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її деректору навчального закладу

Замовити

Сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Замовити

Вебінар відбувся в четвер, 24 січня о 20:00 Нагадати про вебінар
59 грн.
за умови замовлення сертифікату до 24 січня включно
70 грн.
за умови замовлення сертифікату з 25 січня

Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі
У ньому вказується тривалість 2 академічні години

Всеосвіта є суб`єктом підвищення кваліфікації

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.
Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.

Онлайн тестування Безкоштовно

Після перегляду вебінару, Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідотсві під зазнгаченням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатньо кількість правильних відповідей

Буде доступно після перегляду вебінару

Нагадати про вебінар
Отримайте переваги:
За 70 грн: до 25 лютого
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Сертифікат
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити Сертифікат
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Сертифікат
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Зареєструватися на вебінар

Інформація про спікера

Костюк Ірина Альбертівна,  вчитель історії вищої категорії, вчитель-методист, педагогічний стаж 33 р., у тому числі в якості вчителя історії, правознавства та суспільствознавства 24р.

У 2006-2008 рр. працювала у Львівському регіональному центрі оцінювання якості освіти. Брала участь в укладанні тестових завдань у форматі ЗНО з історії України та всесвітньої історії, була залучена як експерт для оцінки  укладених завдань у 2007-2009 рр.

З 2011 року працюю методистом Кабінету розвитку освіти  ЛОІППО.

З 2000 р. працюю у міжнародних проектах з історичної та громадянської освіти, є співавтором, освітнім редактором багатьох навчальних посібників для учнів та вчителів з історичної та громадянської освіти, у тому числі міжнародного рівня, маю звання Амбасадора (посла) EUROCLIO  – міжнародної асоціації історичної освіти. Була учасницею, у тому числі як доповідач, міжнародних семінарів та конференцій у майже 20 країнах.  Є автором численних публікацій з питань історичної та громадянської освіти в українських та міжнародних виданнях.

У 2011-2012 рр. була членом робочої групи при МОН зі створення Стандарту, освітня галузь «Суспільствознавство», та навчальної програми з історії для основної школи, є співавтором підручника для 5 класу «Історія України. Вступ до історії» [О. І. Пометун, І. А. Костюк, Ю. Б. Малієнко, К.:2013].

Співпрацюю із Всеукраїнською програмою «Розуміємо права людини» в якості тренера та експерта у сфері освіти з прав людини, а також співпрацюю як тренер із Освітньою платформою «Критичне мислення». Маю досвід експертизи підручників з історії в робочій групі ІМЗО, проведення вебінарів.

Посилання на автора: https://vseosvita.ua/user/id67453

Шкільна історична освіта є у фокусі уваги традиційно. Багато вчителів нарікають на переобтяжену змістом програму шкільного курсу історії та неможливість виконати її у пропонований навчальний час. Ще більше невдоволення викликають підручники, хоча вони є втіленням програми, і автори не можуть самостійно вирішувати, який зміст має бути  у навчальній книзі. Програми змінюються доволі часто, але вчителі історії, шкільна адміністрація, батьки шукають відповіді на питання, якою саме має бути програма шкільного перемету «Історія». Вебінар присвячений аналізу проблеми накопичення змісту шкільної історичної освіти і пропонує європейський погляд на принципи цілепокладання шкільного  курсу з точки зору сучасних підходів до ціннісного та компетентнісного навчання.

Мета вебінару

Сприяти глибшому розумінню педагогами  витоків і проблеми знаннєцентричного підходу, що зберігається у шкільному курсі «історія», та спрямувати увагу педагогів на пріоритети навчання історії згідно принципів Ради Європи та Європейської асоціації історичної освіти EUROCLIO (Єврокліо).

Завдання вебінару

1. Висвітлити поняття історичної та культурної спадщини як головного поняття при вивченні історії в школі.

2. Розглянути європейські рекомендації щодо шкільної історичної освіти та ознайомитися із особливостями сучасного цілепокладання шкільної історичної освіти.

3.Ознайомитися із керівними принципами укладання шкільної програми з історії згідно із ціннісним та компетентнісним підходом до навчання.

4. Оглядово розглянути проблему концепції шкільної історичної освіти та її роль в укладанні програми шкільного курсу; причини вибіркового та непослідовного впровадження результатів міжнародних проектів у галузі історичної освіти у щоденну вчительську практику.

Очікувані результати

Після ознайомлення з матеріалами вебінару слухачі/глядачі

 1  зможуть:

  • пояснювати причини перевантаженості фактологічним матеріалом шкільних підручників з історії та  програм;
  • визначати пріоритети у цілепокладанні шкільного курсу історії згідно міжнародних рекомендацій;
  • порівнювати мету і завдання шкільної історичної освіти в Україні  у різних варіантах програми  з рекомендаціями Ради Європи та Європейської асоціації історичної освіти  щодо викладання історії в школі EUROCLIO;

 2  отримають:

  • мотивацію глибше вивчати такі документи загальної середньої освіти як стандарт та програми, усвідомлюючи їх вирішальний вплив на зміст і обсяг підручників;
  • можливість самостійно ознайомитися із міжнародними документами.

Цільова аудиторія

Вчителі історії, шкільні адміністратори, викладачі ІППО, методисти районних та міських відділів освіти та усі, хто цікавиться проблемами  програми шкільного курсу історії.

Після перегляду Ви зможете замовити сертифікат про участь у вебінарі «Розвиток різних видів пам`яті в початкових класах НУШ » та додати його у свій план підвищення кваліфікації. Тривалість: 2 академічні години
59 грн.
за умови замовлення сертифікату до 24 січня включно
70 грн.
за умови замовлення сертифікату з 25 січня

Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години

Сертифікат про підвищення кваліфікації від «Всеосвіта»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по-батькові особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посаду та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінара
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»