і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о

Проблеми сучасної шкільної історичної освіти в Україні: витоки та перспективи

Вебінар відбувся

в четвер, 24 січня 2019 о 20:00:00

Перегляд безкоштовний
Свідоцтво підтверджує Вашу участь
у вебінарі. У ньому вказується
тривалість в академічних годинах.
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 24 січня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 25 січня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Костюк Ірина Альбертівна,  вчитель історії вищої категорії, вчитель-методист, педагогічний стаж 33 р., у тому числі в якості вчителя історії, правознавства та суспільствознавства 24р.

У 2006-2008 рр. працювала у Львівському регіональному центрі оцінювання якості освіти. Брала участь в укладанні тестових завдань у форматі ЗНО з історії України та всесвітньої історії, була залучена як експерт для оцінки  укладених завдань у 2007-2009 рр.

З 2011 року працюю методистом Кабінету розвитку освіти  ЛОІППО.

З 2000 р. працюю у міжнародних проектах з історичної та громадянської освіти, є співавтором, освітнім редактором багатьох навчальних посібників для учнів та вчителів з історичної та громадянської освіти, у тому числі міжнародного рівня, маю звання Амбасадора (посла) EUROCLIO  – міжнародної асоціації історичної освіти. Була учасницею, у тому числі як доповідач, міжнародних семінарів та конференцій у майже 20 країнах.  Є автором численних публікацій з питань історичної та громадянської освіти в українських та міжнародних виданнях.

У 2011-2012 рр. була членом робочої групи при МОН зі створення Стандарту, освітня галузь «Суспільствознавство», та навчальної програми з історії для основної школи, є співавтором підручника для 5 класу «Історія України. Вступ до історії» [О. І. Пометун, І. А. Костюк, Ю. Б. Малієнко, К.:2013].

Співпрацюю із Всеукраїнською програмою «Розуміємо права людини» в якості тренера та експерта у сфері освіти з прав людини, а також співпрацюю як тренер із Освітньою платформою «Критичне мислення». Маю досвід експертизи підручників з історії в робочій групі ІМЗО, проведення вебінарів.

Посилання на автора: https://vseosvita.ua/user/id67453

Шкільна історична освіта є у фокусі уваги традиційно. Багато вчителів нарікають на переобтяжену змістом програму шкільного курсу історії та неможливість виконати її у пропонований навчальний час. Ще більше невдоволення викликають підручники, хоча вони є втіленням програми, і автори не можуть самостійно вирішувати, який зміст має бути  у навчальній книзі. Програми змінюються доволі часто, але вчителі історії, шкільна адміністрація, батьки шукають відповіді на питання, якою саме має бути програма шкільного перемету «Історія». Вебінар присвячений аналізу проблеми накопичення змісту шкільної історичної освіти і пропонує європейський погляд на принципи цілепокладання шкільного  курсу з точки зору сучасних підходів до ціннісного та компетентнісного навчання.

Мета вебінару

Сприяти глибшому розумінню педагогами  витоків і проблеми знаннєцентричного підходу, що зберігається у шкільному курсі «історія», та спрямувати увагу педагогів на пріоритети навчання історії згідно принципів Ради Європи та Європейської асоціації історичної освіти EUROCLIO (Єврокліо).

Завдання вебінару

1. Висвітлити поняття історичної та культурної спадщини як головного поняття при вивченні історії в школі.

2. Розглянути європейські рекомендації щодо шкільної історичної освіти та ознайомитися із особливостями сучасного цілепокладання шкільної історичної освіти.

3.Ознайомитися із керівними принципами укладання шкільної програми з історії згідно із ціннісним та компетентнісним підходом до навчання.

4. Оглядово розглянути проблему концепції шкільної історичної освіти та її роль в укладанні програми шкільного курсу; причини вибіркового та непослідовного впровадження результатів міжнародних проектів у галузі історичної освіти у щоденну вчительську практику.

Очікувані результати

Після ознайомлення з матеріалами вебінару слухачі/глядачі

 1  зможуть:

  • пояснювати причини перевантаженості фактологічним матеріалом шкільних підручників з історії та  програм;
  • визначати пріоритети у цілепокладанні шкільного курсу історії згідно міжнародних рекомендацій;
  • порівнювати мету і завдання шкільної історичної освіти в Україні  у різних варіантах програми  з рекомендаціями Ради Європи та Європейської асоціації історичної освіти  щодо викладання історії в школі EUROCLIO;

 2  отримають:

  • мотивацію глибше вивчати такі документи загальної середньої освіти як стандарт та програми, усвідомлюючи їх вирішальний вплив на зміст і обсяг підручників;
  • можливість самостійно ознайомитися із міжнародними документами.

Цільова аудиторія

Вчителі історії, шкільні адміністратори, викладачі ІППО, методисти районних та міських відділів освіти та усі, хто цікавиться проблемами  програми шкільного курсу історії.

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Проблеми сучасної шкільної історичної освіти в Україні: витоки та перспективи», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 24 січня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 25 січня