Вебінар

Відбувся у вівторок 29 жовтня 2019 року о 18:00

«Проблеми дисципліни в освітньому середовищі»

Спікер/ка

психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Інформація про вебінар

В сучасних умовах проблема дисципліни набуває особливого значення. Це пов’язано з рядом причин.

Неорганізований дитячо-учнівський колектив складно навчати. Вихователь, вчитель витрачає час на окремих дітей, учнів за рахунок викладання предмета.

Діти, учні приносять з родини в колектив однолітків різні життєві цінності, які іноді носять деструктивний характер. Це впливає на соціалізацію всіх членів групи.

Добре це чи погано?

Для розв’язання складної ситуації завжди варто починати з пошуку і врахування причин, які призвели до її появи.

Зазвичай проблеми дисциплінарного характеру вкладаються в логічні схеми. Отже, і їх розв’язання можна представити у вигляді простих алгоритмів, зручних для використання в педагогічній практиці.

Саме такий підхід спонукає до вироблення ефективних педагогічних стратегій щодо нівелювання причин проблем дисципліни у дітей та учнів і формування у них відповідального ставлення до власної поведінки.

Під час зустрічі ми розглядатимемо випадки, про які повідомляли учасники попередніх вебінарів.

Мета

Сформувати уявлення про причини проблем дисципліни та шляхи їх подолання.

Завдання

  • Окреслити основні причини виникнення проблем дисципліни в дитячо-учнівському середовищі.
  • Розглянути випадки порушення дисципліни, які найчастіше зустрічаються, у різні вікові періоди.
  • Визначити основні стратегії побудови ефективних взаємостосунків педагога з дітьми, підлітками, учнівською молоддю.

Опис

  1. Чи порушують дисципліну дошкільники?
  2. Причини поведінкових проблем у групі молодших школярів.
  3. Як впливає батьківська поведінка, установки на стосунки і навчальні досягнення дітей, учнів?
  4. Проблеми дисципліни у підлітків. Причини, прояви, стратегії впливу.
  5. Позиція вчителя щодо організації ефективної взаємодії з дітьми, учнями різних вікових категорій.
  6. «Складний» старшокласник. Як знайти спільну мову?
  7. Матеріали вебінару спонукають педагогічних працівників до пошуку ефективних стратегій організації освітнього середовища.

Очікувані результати

  • Розуміння особливостей причин, проявів проблем дисциплінарного характеру на різних вікових етапах.
  • Формування здатності оцінювати загрозу впливу окремих проявів дисциплінарних порушень.
  • Розуміння механізмів побудови ефективної взаємодії з дошкільниками, молодшими школярами, підлітками, старшокласниками.
  • Активізація бажання знаходити нові підходи в роботі з дітьми та учнями.

Цільова аудиторія

Педагогічні та адміністративні працівники закладів освіти, психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, батьки.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»