! В а ж л и в о

Проблеми дисципліни в освітньому середовищі

Перегляд безкоштовний
Прем'єра вебінару відбудеться у вівторок, 29 жовтня о 18:00:00
Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Зареєструватися на вебінар
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Вигода 18%
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 29 жовтня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 30 жовтня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 49 грн: до 29 жовтня
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Черниш Олена Степанівна. Психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арт-терапевтка. Керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада». Авторка програми «Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції» (гриф МОН України, 2018 рік). 28 років досвіду роботи в закладах освіти.

В різний час працювала:

Дошкільні установи: вихователькою, методисткою, завідуючкою приватних дошкільних установ;

Школа: психологинею, соціальною педагогинею, тренеркою з розвитку емоційного інтелекту та обдарованості учнів;

 ВУЗ: викладачкою спецкурсів;

Наукова діяльність: заступницею директора Наукового центру орального аналізу, керівницею департаменту наукових досліджень в галузі педагогіки і психології при «Міжнародній асоціації науково-практичної психології та екрального аналізу «Серце під сонцем».

Громадська діяльність: членкиня спілки підприємців та промисловців малих, середніх та приватизованих підприємств, членкиня Ради підприємців при Торгово-Промисловій палаті; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних програм.

Посилання на сторінку спікерки: https://vseosvita.ua/user/id50450 

Інформація про вебінар

В сучасних умовах проблема дисципліни набуває особливого значення. Це пов’язано з рядом причин.

Неорганізований дитячо-учнівський колектив складно навчати. Вихователь, вчитель витрачає час на окремих дітей, учнів за рахунок викладання предмета.

Діти, учні приносять з родини в колектив однолітків різні життєві цінності, які іноді носять деструктивний характер. Це впливає на соціалізацію всіх членів групи.

Добре це чи погано?

Для розв’язання складної ситуації завжди варто починати з пошуку і врахування причин, які призвели до її появи.

Зазвичай проблеми дисциплінарного характеру вкладаються в логічні схеми. Отже, і їх розв’язання можна представити у вигляді простих алгоритмів, зручних для використання в педагогічній практиці.

Саме такий підхід спонукає до вироблення ефективних педагогічних стратегій щодо нівелювання причин проблем дисципліни у дітей та учнів і формування у них відповідального ставлення до власної поведінки.

Під час зустрічі ми розглядатимемо випадки, про які повідомляли учасники попередніх вебінарів.

Мета

Сформувати уявлення про причини проблем дисципліни та шляхи їх подолання.

Завдання

  • Окреслити основні причини виникнення проблем дисципліни в дитячо-учнівському середовищі.
  • Розглянути випадки порушення дисципліни, які найчастіше зустрічаються, у різні вікові періоди.
  • Визначити основні стратегії побудови ефективних взаємостосунків педагога з дітьми, підлітками, учнівською молоддю.

Опис

  1. Чи порушують дисципліну дошкільники?
  2. Причини поведінкових проблем у групі молодших школярів.
  3. Як впливає батьківська поведінка, установки на стосунки і навчальні досягнення дітей, учнів?
  4. Проблеми дисципліни у підлітків. Причини, прояви, стратегії впливу.
  5. Позиція вчителя щодо організації ефективної взаємодії з дітьми, учнями різних вікових категорій.
  6. «Складний» старшокласник. Як знайти спільну мову?
  7. Матеріали вебінару спонукають педагогічних працівників до пошуку ефективних стратегій організації освітнього середовища.

Очікувані результати

  • Розуміння особливостей причин, проявів проблем дисциплінарного характеру на різних вікових етапах.
  • Формування здатності оцінювати загрозу впливу окремих проявів дисциплінарних порушень.
  • Розуміння механізмів побудови ефективної взаємодії з дошкільниками, молодшими школярами, підлітками, старшокласниками.
  • Активізація бажання знаходити нові підходи в роботі з дітьми та учнями.

Цільова аудиторія

Педагогічні та адміністративні працівники закладів освіти, психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, батьки.

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Проблеми дисципліни в освітньому середовищі», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

Вигода 18%
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 29 жовтня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 30 жовтня