Відбувся в середу 29 травня 2024 року о 18:00
«Практикум для батьків “Формування вимови звуків С, З, Ш, Ж у дошкільників у родинному колі”»
кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти факультету соціальної педагогіки та психології Запорізького національного університету, логопединя, психологиня,...читати все
кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти факультету соціальної педагогіки та психології Запорізького національного університету, логопединя, психологиня, коучиня, системно-сімейна арттерапевтка, сертифікована тренерка, членкиня Української асоціації корекційних педагогів, Асоціації логопедів України, авторка статей та посібників.
приховати45 грн.
до 29 травня включно
90 грн.
з 30 травня
Значна кількість дітей різного віку, які мають мовленнєві та комунікативні порушення, може бути меншою, якщо починати слідкувати за розвитком правильної звуковимови малюка у родинному колі. Адже неправильна звуковимова, яка не була виправлена до початку навчання дитини у школі, може стати утрудненням для оволодіння читанням та письмом. Надзвичайно важливо батькам розібратися з можливими причинами порушень вимови звуків, навчитися пропонувати дітям прості ігри та вправи для формування чіткої звуковимови. Ми підготувати практикум з вимови таких складних для дошкільників звуків, як [с], [з], [ш] та [ж], щоб мами, тата, бабусі та дідусі могли, граючись, в сімейному колі, власним прикладом допомагати дітям опановувати правильну звуковимову.
Дати стисле поняття про онтогенез мовленнєвого розвитку, можливі причини порушеної звуковимови у дошкільників та запропонувати вправи для формування вимови звуків [с], [з], [ш] та [ж].
розгляд теоретичних та практичних аспектів мовленнєвого розвитку дітей;
розкриття наступності формування вимови звуків в онтогенезі; пояснення можливих причин порушеної звуковимови; знайомство з видами порушеної вимови звуків; огляд передумов нормального мовленнєвого розвитку та формування звуковимови зокрема; характеристика звуків [с], [з], [ш] та [ж] в українській мові;
демонстрація вправ для постановки та автоматизації звуків [с], [з], [ш] та [ж] в родинному колі;
надання практичних рекомендацій для підвищення мовленнєвої активності дітей.
ознайомлення з онтогенезом мовленнєвого розвитку дітей;
розуміння почерговості формування вимови звуків в онтогенезі; знання можливих причин порушеної звуковимови; знання характеристики звуків [с], [з], [ш] та [ж] в українській мові;
здатність підбирати та застосовувати вправи та ігри для постановки та автоматизації звуків [с], [з], [ш] та [ж];
знання і розуміння рекомендацій для підвищення мовленнєвої активності дітей, вміння їх застосовувати.
Батьки дітей дошкільного віку, логопеди, вихователі, вчителі, корекційні педагоги, психологи, соціальні працівники.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари