Відбувся в середу 26 березня о 18:00
«Практичний кейс “Використання арттерапевтичних технологій у роботі з дітьми з ООП” »
директорка Інклюзивно-ресурсного центру, практична психологиня, логопединя, навчаюча тренерка з арттерапії, сертифікована тренерка з надання першої психологічної допомоги за програмою ІТС Israel Trauma Coalition.
75 грн.
до 26 березня включно
90 грн.
з 27 березня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Забезпечення реалізації доступної та якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сьогодення вимагає від закладів гнучкості та застосування в своїй діяльності інших форм, методів та технологій виховання, розвитку й навчання дітей. Одним з найбільш доступним та актуальним методологічним інструментарієм в діяльності педагога залишається арттерапія, суть роботи якої полягає не в навчанні малюванню, а в тому, що діти через різні техніки та використовуючи спеціально підібрані матеріали отримали дієві способи висловити свої переживання і накопичені емоції, трансформувати їх безпечні можливості висловитися і, таким чином, поліпшити свій емоційний стан. Арттерапія не має ні обмежень, ні протипоказань, будучи м’яким і безпечним методом при роботі з психоемоційним станом будь-якої дитини та сприяє загальному розвитку дитини.
Арттерапія — це сучасний напрям психотерапії. Його визначають, як «використання мистецтва, як терапевтичного фактору». Науковці відмічають, що у дітей, на відміну від дорослих, існує тісний взаємозв’язок тілесного і духовного. Саме тому під час занять творчістю діти відображають те, що відчувають, не намагаючись проаналізувати це з точки зору етики чи естетики. Зокрема діти з особливими потребами, які не можуть у достатній мірі вербалізувати свої відчуття та емоції, дуже вдало здійснюють це у процесі занять з арттерапії, що в даному випадку виступає й компенсаторним фоном для самореалізації, й засобом спілкування, й опорою у діагностично-корекційній роботі.
Актуалізація теоретичних та практичних аспектів застосування арттерапевтичних технік в роботі з дітьми з особливими потребами в умовах закладу освіти; надати практичні кейси застосування арттерапевтичних технік під час інклюзивного навчання; охарактеризувати особливості застосування арттерапевтичних технік в структурі освітнього процесу та розвитку професійної креативності педагогів; проаналізувати особливості застосування арттехнік в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами з метою забезпечення психокорекційного впливу та розвитку дитини з ООП; охарактеризувати особливості підбору методів та технік арттерапії в роботі з дітьми з ООП, удосконалення практичних навичок педагогів впровадження та оптимізації інноваційних арттехнік, сферу їх застосування під час індивідуальної чи групової роботи педагогами закладів освіти.
розглянути принципи застосування арттерапії під час освітнього процесу в роботі з дітьми із особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі;
розкрити значення арттерапії як психокорекційної технології з метою корекції порушень розвитку;
проаналізувати особливості створення арттерапевтичного простору з метою максимального залучення всіх дітей до творчої діяльності;
розширення знань педагогів щодо можливостей інтегративного застосування арттерапії в освітній, корекцій та виховній діяльності закладу освіти;
розвивати вміння педагогів добирати та застосовувати техніки арттерапії в освітньому процесі з метою успішного залучення дітей до творчої діяльності та посилення корекційного впливу.
підвищити професійну креативність педагогів шляхом ознайомлення з ефективними методами та техніками арттерапії шляхом ознайомлення з прикладами застосування психокорекційних арттерапевтичних технологій навчання та розвитку дітей з особливими потребами;
узагальнення та систематизація практичних вмінь та способів застосування ефективних методів арттерапії під час групової та індивідуальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в корекційних та профілактичних цілях;
розширення та удосконалення професійних вмінь та спеціальних навичок педагогів в роботі з дітьми з ООП, надання практичних інструментів, що сприятимуть розвитку комунікативних навичок, гармонійної інтеграції дітей з ООП в соціум, безпечному прояву негативних емоцій та розвивати творчий потенціал особливої дитини.
Вихователі, асистенти вихователя, корекційні педагоги, психологи, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари