Вебінар

Відбувся в середу 26 березня о 18:00

«Практичний кейс “Використання арттерапевтичних технологій у роботі з дітьми з ООП” »

Спікерка

директорка Інклюзивно-ресурсного центру, практична психологиня, логопединя, навчаюча тренерка з арттерапії, сертифікована тренерка з надання першої психологічної допомоги за програмою ІТС Israel Trauma Coalition.

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.

Актуальність

Забезпечення реалізації доступної та якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сьогодення вимагає від закладів гнучкості та застосування в своїй діяльності інших форм, методів та  технологій виховання, розвитку й навчання дітей. Одним з найбільш доступним та актуальним методологічним інструментарієм в діяльності  педагога залишається арттерапія, суть роботи якої  полягає не в навчанні малюванню, а в тому, що діти через різні техніки та використовуючи спеціально підібрані матеріали  отримали дієві способи висловити свої переживання і накопичені емоції, трансформувати їх  безпечні можливості висловитися і, таким чином, поліпшити свій емоційний стан. Арттерапія не має ні обмежень, ні протипоказань, будучи м’яким і безпечним методом при роботі з психоемоційним станом будь-якої дитини та сприяє загальному розвитку дитини.

Арттерапія — це сучасний напрям психотерапії. Його визначають, як «використання мистецтва, як терапевтичного фактору». Науковці відмічають, що у дітей, на відміну від дорослих, існує тісний взаємозв’язок тілесного і духовного. Саме тому під час занять творчістю  діти відображають те, що відчувають, не намагаючись проаналізувати це з точки зору етики чи естетики. Зокрема діти з особливими потребами, які не можуть у достатній мірі вербалізувати свої відчуття та емоції, дуже вдало здійснюють це у процесі занять з арттерапії, що в даному випадку виступає й компенсаторним фоном для самореалізації, й засобом спілкування, й опорою у діагностично-корекційній роботі. 

Мета

Актуалізація теоретичних та практичних аспектів застосування арттерапевтичних технік в роботі з дітьми з особливими потребами в умовах закладу освіти; надати практичні кейси застосування арттерапевтичних технік під час інклюзивного навчання; охарактеризувати особливості застосування арттерапевтичних технік в структурі освітнього процесу та розвитку професійної креативності педагогів; проаналізувати особливості застосування арттехнік в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами з метою забезпечення психокорекційного впливу та розвитку дитини з ООП; охарактеризувати особливості підбору методів та технік арттерапії в роботі з дітьми з ООП, удосконалення практичних навичок педагогів впровадження та оптимізації  інноваційних арттехнік, сферу їх застосування під час індивідуальної чи групової роботи педагогами закладів освіти. 

Завдання:

  • розглянути принципи застосування арттерапії під час освітнього процесу в роботі з дітьми із особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі;

  • розкрити значення арттерапії як психокорекційної технології з метою корекції порушень розвитку;

  • проаналізувати особливості створення арттерапевтичного простору з метою максимального залучення всіх дітей до творчої діяльності;

  • розширення знань педагогів щодо можливостей інтегративного застосування арттерапії в освітній, корекцій та виховній діяльності закладу освіти;

  • розвивати вміння педагогів добирати та застосовувати техніки арттерапії в освітньому процесі з метою успішного залучення дітей до творчої діяльності та посилення корекційного впливу. 

Очікувані результати:

  1. підвищити професійну креативність педагогів шляхом ознайомлення з ефективними методами та техніками арттерапії шляхом ознайомлення з прикладами застосування психокорекційних арттерапевтичних технологій навчання та розвитку дітей з особливими потребами;

  2. узагальнення та систематизація практичних вмінь та способів застосування ефективних методів арттерапії під час групової та індивідуальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в корекційних та профілактичних цілях;

  3. розширення та удосконалення професійних вмінь та спеціальних навичок педагогів в роботі з дітьми з ООП, надання практичних інструментів, що сприятимуть розвитку комунікативних навичок, гармонійної інтеграції дітей з ООП в соціум, безпечному прояву негативних емоцій та розвивати творчий потенціал особливої дитини. 

Цільова авдиторія

Вихователі, асистенти вихователя, корекційні педагоги, психологи, батьки.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»