Сьогодні о 14:00
онлайн-конференція:
«
Інноваційні освітні технології та методи навчання: практика реалізації в сучасних реаліях
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся у вівторок 14 квітня 2020 року о 18:00

«Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання»

Спікер/ка

кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка, когнітивно-поведінкова психотерапевтка.

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Анотація

Підлітковий вік – пора активного розвитку та внутрішніх конфліктів, бажання самостійності та страху перед відповідальністю, розробки стратегій взаємодії з оточуючими та пошуку власного «Я». Цей віковий період пов’язаний з мріями про майбутнє, постановкою власних цілей, реорганізацією структури взаємин з однолітками, вчителями, батьками. З іншого боку, саме підлітковий вік є періодом особливої вразливості, коли, стикаючись з життєвими труднощами, людина може втратити віру в себе, впасти у відчай та відмовитись від будь-якої взаємодії з навколишнім світом. Все це може бути ознаками підліткової депресії. Насправді, депресія – це надзвичайно поширене порушення. За даними ВООЗ від 15 до 20 відсотків усіх людей хоч раз у житті мали депресивний епізод. Алгоритм подолання депресії є досить чітким і послідовним, але, якщо його не дотримуватись, можна завдати суттєвої шкоди здоров’ю людини та загострити ті проблеми, які вона намагається подолати. Тож задача кожного психолога, який працює з підлітками – це, по-перше, вміти діагностувати депресію, а по-друге, знати, як надати першу психологічну допомогу при депресії, або ж до яких фахівців скерувати людину з цією проблемою. Тому саме аналізу практичних способів роботи з депресією і буде присвячено наш вебінар.

Мета

Розкрити поняття та біологічний механізм виникнення депресії, визначити діагностичні критерії, за якими можна констатувати наявність у підлітка цього захворювання, а також представити конкретні способи практичної роботи з подолання депресії.

Завдання

  1. Розглянути поняття депресії, визначити її ступені та розкрити біологічні механізми її виникнення.
  2. Проаналізувати діагностичні критерії, за якими можна констатувати наявність у підлітка депресії.
  3. Сформувати загальне уявлення про протоколи роботи з депресією.
  4. Визначити, яку частину роботи з подолання депресії може виконувати шкільний психолог, а з чим підлітка краще скерувати до інших фахівців.
  5. Обговорити роль соціального оточення (вчителів, однокласників, батьків) у роботі, спрямованій на подолання депресії.

Очікувані результати

Взявши участь у вебінарі, слухачі:

  • дізнаються звідки береться депресія та чому одні люди більш схильні до неї, ніж інші;
  • узагальнять для себе критерії діагностування депресії та алгоритми роботи з підлітками, які мають депресивні прояви;
  • ознайомляться з основними стратегіями профілактики депресії.

Цільова аудиторія

Психологи ЗЗСО, які працюють з учнями старших класів, практичні психологи закладів професійної (професійно-технічної освіти), вчителі старших класів.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»