Вебінар переміщено в архів
Відбувся у вівторок 27 листопада 2018 року о 20:00
«Педагогіка партнерства у Новій українській школі»
Вчитель початкових класів. Займаю активну життєву позицію, прагну до саморозвитку та самовдосконалення.
Педагогічні та адміністративні працівники, вчителі початкових...читати все
Вчитель початкових класів. Займаю активну життєву позицію, прагну до саморозвитку та самовдосконалення.
Педагогічні та адміністративні працівники, вчителі початкових класів.
Мета.
Продемонструвати ефективність спілкування, взаємодії та співпраці між учителем, учнем і батьками, під час якої учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними й зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат.
Завдання:
Ознайомити учасників із поняттям «педагогіка партнерства», її принципами.
Розглянути планування роботи з батьками.
Висвітлити технологію проектування моделі партнерської взаємодії із сім'єю.
Продемострувати тренінгове заняття для батьків «Батьки та діти: співпраця з дитиною в умовах навчання за Концепцією Нової української школи».
Опис:
Педагогіка партнерства, її принципи.
Планування роботи з батьками.
Технологія проектування моделі партнерської взаємодії із сім'єю.
Тренінгове заняття для батьків «Батьки та діти: співпраця з дитиною в умовах навчання за Концепцією Нової української школи».
90 грн.
до 27 листопада включно
Інформація про вебінар
Останнім часом дуже багато дискусій точиться щодо новітніх підходів до педагогічної співпраці класного керівника з батьками, так званої «педагогіки партнерства», та й, утім, щодо його вагомого впливу та важливості у вихованні учнівської молоді, правильності вибору саме методики діяльності.
В умовах модернізації української освіти одним із напрямків оптимізації навчального процесу є його спрямування на демократизацію взаємовідносин викладача та учня, що відображається в нових підходах до навчання: створенні сприятливої атмосфери співробітництва, зниженні монологічного викладу матеріалу та дублювання інформації, яка може бути отримана з доступних джерел і переходу до діалогізованого спілкування з учнями в ході навчального процесу, інтенсифікації впровадження в навчальний процес активних методів навчання, які дають можливості для розкриття творчої особистості, розвитку ініціативи, активізації пізнавально-навчальної діяльності учня. «Педагогіка партнерства» є один із факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу.
Очікувані результати:
Учасники ефективно планують роботу з батьками учнів 1-го класу.
Слухачі проектують модель партнерської взаємодії із сім'єю.
Практично икористовують вправи із тренінгового заняття для батьків.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Неможливо замовити сертифікат. Вебінар переміщено в архів.Організаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари