Відбувся у четвер 10 лютого 2022 року о 16:00
«НУШ: від модельної програми до якісного уроку літератури»
президент Української асоціації викладачів зарубіжної літератури, професор кафедри світової літератури Київського університету імені Бориса Грінченка, заслужений працівник освіти України, автор...читати все
президент Української асоціації викладачів зарубіжної літератури, професор кафедри світової літератури Київського університету імені Бориса Грінченка, заслужений працівник освіти України, автор понад 300 публікацій з теорії, історії та методики викладання літератури, державних стандартів, навчальних програм, підручників та посібників для учнів і вчителів закладів середньої освіти, а також студентів, магістрантів, аспірантів і викладачів гуманітарних спеціальностей закладів вищої освіти. Ю. І. Ковбасенко стояв біля витоків предмета «Зарубіжна література», а також ЗНО з літератури.
приховатиучителька-методистка української та зарубіжної літератури, директорка НВК «Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 2 – дошкільний навчальний заклад» м. Хоростків Тернопільської...читати все
учителька-методистка української та зарубіжної літератури, директорка НВК «Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 2 – дошкільний навчальний заклад» м. Хоростків Тернопільської області, кандидатка філологічних наук. Авторка посібника «Підсумкові контрольні роботи для державної підсумкової атестації із зарубіжної літератури. 9 клас» (2019), співавторка Модельної навчальної програми «Українська література. 5–6 класи» (2021), а також підручників «Українська література» (2022) та «Зарубіжна література» (2022).
приховати75 грн.
до 10 лютого включно
90 грн.
з 11 лютого
Актуальність зумовлена:
новими вимогами Модельних програм до формування ключових компетентностей учнів на уроках літератури;
необхідністю обґрунтованого вибору вчителями підручників для 5 класів НУШ.
Презентувати ефективні шляхи реалізації Модельної програми з літератури в НУШ.
запропонувати ефективні форми роботи з формування ключових компетентностей на уроках літератури та в позаурочній роботі засобами підручника та додаткових методичних матеріалів;
презентувати алгоритм обґрунтованого вибору підручників для 5 класів НУШ.
опанування учасниками семінару ефективних стратегій формування ключових компетентностей учнів НУШ на уроках та в позаурочній роботі з літератури;
формування компетентності кожного учителя щодо вибору підручника, який найкраще підійде саме йому.
Учителі літератури та керівники (директори, заступники директорів) закладів загальної середньої освіти; освітні менеджери будь-якого рівня (держава, область, район, ОТГ і т.д.); методисти та керівники методоб’єднань; видавці та бібліотекарі; спікери освітніх курсів та тренінгів, батьки школярів, представники ОТГ та органів місцевого самоврядування, а також працівники закладів вищої освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари