Відбувся в середу 21 вересня 2022 року о 18:00
«Нові підходи до організації сучасного уроку української мови»
доктор педагогічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, перший проректор Херсонського державного університету (місто Івано-Франківськ), професор кафедри...читати все
доктор педагогічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, перший проректор Херсонського державного університету (місто Івано-Франківськ), професор кафедри української і слов’янської філології та журналістики, автор понад 200 наукових і навчально-методичних праць з української лінгводидактики, зокрема понад 50 навчальних посібників і підручників “Українська мова” для закладів загальної середньої освіти.
приховати75 грн.
до 21 вересня включно
90 грн.
з 22 вересня
Закономірності функціювання загальної середньої освіти на сучасному етапі визначають не лише особливостями реформування галузі, а й такими викликами сьогодення, як:
дія воєнного стану у зв’язку з нахабним вторгненням російської федерацію на територію України;
пандемія коронавірусної хвороби,
робота у віддаленому доступі,
використання дистанційних технологій тощо.
З огляду на зазначене галузеві методики навчання, зокрема й української мови, потребують уточнення, корегування й оновлення підходів, принципів, методів, прийомів, засобів навчання і форм організації навчальних занять, незважаючи на те що в новітній лінгводидактичній науці вже досить повно узагальнено й науково обґрунтовано методичні засади сучасного уроку української мови. Водночас у зв’язку із запровадженням у сучасній школі дистанційного (в синхронному та асинхронному режимах) і змішаного типів навчання постає проблема трансформації форм організації освітнього процесу, зокрема структури уроку української мови, що зумовлено насамперед необхідністю адаптувати традиційний методичний інструментарій до нових умов з метою надання здобувачам якісних освітніх послуг.
Представити нові підходи до організації сучасного уроку української мови, ураховуючи умови дистанційного навчання.
підвищити професійну компетентність сучасного вчителя-словесника;
уточнити поняттєвий апарат щодо змісту, структури, перебігу сучасного уроку української мови;
з’ясувати зміст понять онлайновий урок української мови і дистанційний урок української мови;
виокремити відмінні ознаки онлайнового й дистанційного уроку української мови;
представити структуру дистанційного уроку української мови;
схарактеризувати особливості змістового наповнення структурних блоків дистанційного уроку української мови.
знання й розуміння: слухач/слухачка розуміє нові підходи до організації сучасного уроку української мови; розуміє зміст понять онлайновий урок української мови і дистанційний урок української мови; знає відмінні ознаки онлайнового й дистанційного уроку української мови;
уміння: слухач/слухачка вміє характеризувати нові підходи до організації сучасного уроку української мови; уміє методично виправдано користуватися поняттєвим апаратом щодо змісту, структури, перебігу сучасного уроку української мови; уміє структурувати дистанційний урок української мови, ефективно добираючи методи, прийоми й засоби навчання;
диспозиції (цінності, ставлення): слухач/слухачка усвідомлює важливість підвищення власної методичної компетентності, що сприятиме формуванню позитивного професійного іміджу.
Учителі української мови й літератури ЗЗСО, викладачі-філологи ЗВО.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари