Вебінар

Відбувся в середу 21 вересня 2022 року о 18:00

«Нові підходи до організації сучасного уроку української мови»

Спікер/ка

доктор педагогічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, перший проректор Херсонського державного університету (місто Івано-Франківськ), професор кафедри...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Закономірності функціювання загальної середньої освіти на сучасному етапі визначають не лише особливостями реформування галузі, а й такими викликами сьогодення, як:

  • дія воєнного стану у зв’язку з нахабним вторгненням російської федерацію на територію України;

  • пандемія коронавірусної хвороби,

  • робота у віддаленому доступі,

  • використання дистанційних технологій тощо.

З огляду на зазначене галузеві методики навчання, зокрема й української мови, потребують уточнення, корегування й оновлення підходів, принципів, методів, прийомів, засобів навчання і форм організації навчальних занять, незважаючи на те що в новітній лінгводидактичній науці вже досить повно узагальнено й науково обґрунтовано методичні засади сучасного уроку української мови. Водночас у зв’язку із запровадженням у сучасній школі дистанційного (в синхронному та асинхронному режимах) і змішаного типів навчання постає проблема трансформації форм організації освітнього процесу, зокрема структури уроку української мови, що зумовлено насамперед необхідністю адаптувати традиційний методичний інструментарій до нових умов з метою надання здобувачам якісних освітніх послуг.

Мета

Представити нові підходи до організації сучасного уроку української мови, ураховуючи умови дистанційного навчання.

Завдання:

  • підвищити професійну компетентність сучасного вчителя-словесника;

  • уточнити поняттєвий апарат щодо змісту, структури, перебігу сучасного уроку української мови; 

  • з’ясувати зміст понять онлайновий урок української мови і дистанційний урок української мови;

  • виокремити відмінні ознаки онлайнового й дистанційного уроку української мови;

  • представити структуру дистанційного уроку української мови;

  • схарактеризувати особливості змістового наповнення структурних блоків дистанційного уроку української мови.

Очікувані результати:

  1. знання й розуміння: слухач/слухачка розуміє нові підходи до організації сучасного уроку української мови; розуміє зміст понять онлайновий урок української мови і дистанційний урок української мови; знає відмінні ознаки онлайнового й дистанційного уроку української мови;

  2. уміння: слухач/слухачка вміє характеризувати нові підходи до організації сучасного уроку української мови; уміє методично виправдано користуватися поняттєвим апаратом щодо змісту, структури, перебігу сучасного уроку української мови; уміє структурувати дистанційний урок української мови, ефективно добираючи методи, прийоми й засоби навчання;

  3. диспозиції (цінності, ставлення): слухач/слухачка усвідомлює важливість підвищення власної методичної компетентності, що сприятиме формуванню позитивного професійного іміджу.

Цільова авдиторія

Учителі української мови й літератури ЗЗСО, викладачі-філологи ЗВО.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»