Навчальний проєкт. Особливості проєктів з хімії

Сертифікат буде видано із зазначенням дати його замовлення
Перегляд безкоштовний
...
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 21 травня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 22 травня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 70 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Комаринська Юлія Володимирівна. Вчителька хімії і біології. Пройшла шлях від виховательки дитячого садочка до викладачки ВУЗу і повернулася до вчителювання. Має дві вищі освіти «Викладач біології. Вчитель хімії» та «Державний управлінець в сфері освіти». Займається темою дослідження «Розвиток екологічного мислення в школярів різних вікових категорій за допомогою зоологічних музеїв».

Посилання на сторінку спікерки: https://vseosvita.ua/user/id245070

Анотація

Проєктна технологія організації навчання, або метод проєктів, останнім часом набуває широкого розповсюдження, виходячи з того, що цілком підтримує сучасну тенденцію особистісно зорієнтованої освіти.

Нагальною вимогою часу стає подальша розбудова концептуально-методологічного та організаційно-практичного забезпечення особистісно орієнтованого навчання та виховання на прикладі проєктних учнівських досліджень.

Для оволодіння проєктною технологією організації навчання з хімії педагогу слід розумітися на різноманітності проєктів та особливостях їх використання, з огляду на специфіку методики предмета.

Хімія як експериментальна наука, досягнення якої впливає на всі сфери життя людини, є, на нашу думку, для цього найпривабливішою. Для більш ефективного використання проєктів у педагогічній практиці вчителя хімії необхідно розібратися з особливостями та специфікою проєктів з хімії.

Мета вебінара

Ознайомити педагогічних працівників із визначенням навчальних проєктів, їх класифікацією, перевагами та недоліками; ознайомити з особливостями проєктної роботи з хімії.

Завдання вебінара:

  1. надати повну інформацію про класифікацію навчальних проєктів;

  2. розглянути основні вимоги до використання методу проєктів: алгоритми, план, зразки оформлення звітів, тощо;

  3. ознайомити з особливостями використання методу проєктів в хімії;

  4. пояснити роль проєкту в підвищенні мотивації до навчання.

Очікувані результати:

  • вміння стратегічно планувати уроки хімії з урахуванням використання проєктної роботи;

  • отримання робочих матеріалів з тем проєктів.

Цільова аудиторія

Вчителі хімії, вчителі-методисти, репетитори, тьютори, заступники директора з НВР середньої та старшої школи.

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Навчальний проєкт. Особливості проєктів з хімії », оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 21 травня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 22 травня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик