Головне меню порталу
Відбувся в середу 05 липня о 16:00
«Налагодження довірливих стосунків з дитиною: сучасні підходи без маніпуляцій»
засновниця і власниця двох дитячих садочків і альтернативної школи у Боярці, педагогиня, дипломована спеціалістка з дошкільного виховання, сертифікована спеціалістка Міжнародного...читати все
засновниця і власниця двох дитячих садочків і альтернативної школи у Боярці, педагогиня, дипломована спеціалістка з дошкільного виховання, сертифікована спеціалістка Міжнародного інституту Ньюфілда (психологія розвитку), експертка з дошкільного виховання.
приховати75 грн.
до 05 липня включно
90 грн.
з 06 липня
Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Тема налагодження довірливих стосунків з дитиною є важливою і безпосередньо повʼязана з тим, як дорослий розуміє дитячу психологію та вміє побудувати гнучку та екологічну систему виховання. Ця тема завжди буде важливою та актуальною для батьків, психологів та педагогів. Зараз, під час війни в Україні, ми помічаємо, що іноді нам доволі важко буває впоратися з величезною відповідальністю за ментальне здоровʼя дітей, адже дається взнаки постійна напруга, тривалий стрес і у дітей, і у самих дорослих. І тут нам дуже важливо досконало знати та розуміти дитину, спираючись на досягнення сучасної психології та педагогіки, зокрема психологію розвитку та теорію прихильності, за допомогою яких ми розберемо основи успішної взаємодії та покроково вибудуємо найважливіші етапи цієї роботи.
Допомогти педагогам, батькам та психологам налагодити довірливі стосунки з дітьми, що дасть можливість побудувати екологічну систему виховання та вирішити проблеми з поведінкою та виховним процесом у взаємодії з дітками. Проаналізувати основи теорії прихильності, визначити основні причини проблемної поведінки дитини, розглянути шляхи як краще знати та розуміти дитину, спираючись на досягнення сучасної психології та педагогіки, зокрема психологію розвитку та теорію прихильності. Визначити основи успішної взаємодії між дорослим та дитиною та покроково вибудувати найважливіші її етапи, з розумінням найважливішого — як надати кожній дитині підтримку.
розглянути основні принципи та підходи для налагодження довірливих стосунків з дітьми з метою побудови екологічної системи виховання та подолання проблем з поведінкою у взаємодії з дітками;
розібрати причини проблемної поведінки дітей через зрозуміння особливостей психології дитини з точки зору теорії прихильності;
визначити основні підходи для того, щоб краще знати та розуміти дитину, спираючись на досягнення сучасної психології та педагогіки, зокрема психологію розвитку та теорію прихильності;
розібрати основи успішної взаємодії між дорослим та дитиною та покроково вибудувати найважливіші її етапи, з розумінням найважливішого — надати кожній дитині підтримку.
засвоєння основних принципів та підходів для налагодження довірливих стосунків з дітьми з метою побудови екологічної системи виховання та подолання проблем з поведінкою у взаємодії з дітками;
вивчення причин проблемної поведінки дітей через зрозуміння особливостей психології дитини з точки зору теорії прихильності;
визначення основних підходів для того, щоб краще знати та розуміти дитину, спираючись на досягнення сучасної психології та педагогіки, зокрема психологію розвитку та теорію прихильності;
засвоєння основ успішної взаємодії між дорослим та дитиною та побудова найважливіших її етапів, з розумінням найважливішого — надати кожній дитині підтримку.
Педагоги, психологи, керівники ЗДО та ЗЗСО, батьки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.