і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію

Музичне мистецтво в сучасній освіті. Частина І

Ви можете замовити Свідоцтво, що підтверджує Вашу участь у вебінарі, в будь-який зручний для Вас момент. Завантаження Свідоцтва при цьому буде доступне одразу після перегляду Вебінару.

Перегляд безкоштовний
Зразок свідоцтва:
Вигода 96 грн.
145 грн. 49 грн.
Оплата квитанцією

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «Та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». (У разі, якщо Ви не набрали достатньо правильних відповідей, інформація не відображатиметься) "

Опис:

На сучасному етапі розвитку освіти важливим завданням є формування особистості дитини. Без виховання естетично освічених людей, уміння розуміти й цінувати мистецтво неможливе становлення гармонійної, всебічно розвиненої особистості. В. Сухомлинський наголошував, що пізнання світу почуттів неможливе без розуміння й переживання музики, без глибокої духовної потреби слухати музику й діставати насолоду він неї. Без музики важко переконати людину, яка вступає у життя, у тому, що світ і людина в ньому прекрасні, а це переконання, по суті, є основною емоційної, естетичної, моральної культури.

Спілкування дитини з музикою стимулює процес внутрішнього самовдосконалення. Тому саме в музичній діяльності дитина має можливість найкраще реалізувати притаманну їй потребу в самовираженні.

Першу частину даного вебінару ми присвячуємо саме сутності музичної освіти та особливу увагу звертаємо на неї з позиції дітей. Так, в першому розділі ми зупинимось на визначенні сучасної музичної освіти, розглянемо основні тенденції її становлення.

Другий розділ вебінару розкриває методичне забезпечення музичної освіти в Україні. Особлива увага звертається на співпрацю батьків та школи в музично-естетичному вихованні дітей, адже саме в родині формується початкове ставлення дитини до оточуючого світу.

Зупинимось на сутності особистісно-орієнтованого підходу до музичного навчання та визначимо значення інтегрованого навчання на уроках музичного мистецтва в початковій школі, адже відомо, що діти молодшого віку краще сприймають інформацію саме в ігровій формі.

Розглянемо основні методи викладання музики в загальноосвітній школі, визначимо роль сучасних мультимедійних засобів у проведенні уроків музичного мистецтва.

Також, зважаючи на емоційну напруженість сьогодення, виділимо важливість використання музики як терапії, яку можна ефективно використовувати в навчально-виховному процесі.

І останнє, розглянемо урок музики зі структурної позиції, як правильно та краще побудувати урок музики, який буде не тільки корисний, але і цікавий учням.


  1. Частина І. Сутність та характеристика сучасної музичної освіти в Україні
    1.1.Поняття та завдання музичної освіти
    1.2.Сучасні тенденції розвитку професійної музичної освіти
  2. Частина ІІ. Сучасні методики музичного викладання в школі
  3. 2.1. Співпраця школи та сім'ї задля розвитку музично-творчих здібностей дитини
  4. 2.2. Інтегроване навчання на уроках музики в початковій школі
  5. 2.3. Особистісно-орієнтований підхід до музичного навчання
  6. 2.4. Методи викладання музики в сучасній школі
  7. 2.5. Використання засобів мультимедіа на уроках музичного мистецтва
  8. 2.6. Музикотерапія в навчально-виховному процесі
  9. 2.7. Проведення музичного уроку в школі

Посилання на  ІІ частину вебінару: https://vseosvita.ua/webinar/muzicne-mistectvo-v-sucasnij-osviti-castina-ii-12.html

Якщо Ви бажаєте отримати Свідоцтво про участь у вебінарі «Музичне мистецтво в сучасній освіті. Частина І»
оплатіть його вартість

Після чого Свідоцтво буде доступне для скачування у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення, або на сторінці самого вебінару.

Вигода 96грн.
145 грн. 49 грн.
Оплата квитанцією
Cвідоцтво видається в електронному форматі

Якщо у вас є питання стосовно теми вебінару, ви можете їх поставити перед початком вебінару або після його завершення.

Під час прямої трансляції спікер не завжди має можливість дати відповідь на них.