Метод компаративного аналізу художніх творів на уроках літератури

Сертифікат буде видано із зазначенням дати його замовлення
Перегляд безкоштовний
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 05 березня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 06 березня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 70 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Вишницька Юлія Василівна. Докторка філологічних наук, доцентка, доцентка кафедри світової літератури Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка, авторка монографії «Міфологічні сценарії в сучасному художньому та публіцистичному дискурсах», посібника «Аналіз та інтерпретація художнього тексту» та понад 50 наукових статей, співведуча «ПРОмовних витребеньок» на «Всеосвіті».
Посилання на сторінку спікерки: https://vseosvita.ua/user/id499061/webinar

Анотація

На вебінарі розглянемо застосування компаративного аналізу на уроках української та зарубіжної літератури з використанням інших методів аналізу тексту (міфологічного, стилістичного, текстуального, лінгво-семіотичного, хронотопічного тощо). Матеріалом зіставлення обрано різножанрові літературні твори: роман Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея» та оповідання Володимира Винниченка «Раб краси», а також тексти різних семіотичних систем: художній твір і німий фільм 1913 року Стеллана Рійє та Пауля Вегенера «Празький студент».

Мета

Систематизувати теоретичні знання з компаративістики, ознайомити учасників із практикою компаративних досліджень, допомогти проводити порівняльні студії різних рівнів.

Завдання

  • Вдосконалити вміння учасників аналізувати й зіставляти одно- та різножанрові літературні твори.
  • Продемонструвати, як працює компаративний аналіз у поєднанні з іншими методами аналізу художнього тексту.
  • Підказати вчителю, як аналізувати тексти різних знакових систем: літературні та кінематографічні / живописні / музичні тощо.

Очікувані результати

Учасники вебінара:

  1. систематизують знання про теорію й практику компаративних досліджень;

  2. ознайомляться з можливостями поєднання різних методів аналізу художнього тексту;

  3. ознайомляться з блок-схемою компаративного аналізу літературних творів.

Цільова аудиторія

Тема буде цікава учителям-предметникам, репетиторам, педагогічним та науково-педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти, викладачів закладів I-II рівнів акредитації. 

Завантажити: програму підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників для роботи у закладах освіти (за видом освітньої послуги «ВЕБІНАР») - завантажити

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Метод компаративного аналізу художніх творів на уроках літератури», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 05 березня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 06 березня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик