і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію

Мануальні дії в освітньому просторі школи: LEGO – TANGRAM

Ви можете замовити Свідоцтво, що підтверджує Вашу участь у вебінарі, в будь-який зручний для Вас момент. Завантаження Свідоцтва при цьому буде доступне одразу після перегляду Вебінару.

Перегляд безкоштовний
Зразок свідоцтва:
Вигода 96 грн.
145 грн. 49 грн.
Оплата квитанцією
Вебінар відбувся в четвер, 07 лютого 2019 о 20:00:00

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «Та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». (У разі, якщо Ви не набрали достатньо правильних відповідей, інформація не відображатиметься) "

Бондар Галина. Заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель математики. Керівник творчих груп, педагогічний майстерень заступників директорів та вчителів математики ЗЗСО. Учасник премії Global Teacher Prize Ukraine 2018, експерт (не) конференцій Edcamp, куратор Всеукраїнського експерименту з масового впровадження медіаосвіти по ЗЗСО тощо.  23 роки досвіду роботи в ЗЗСО.

В різний час працювала: школа: вчитель, заступник директора з навчально-виховної роботи.


 

Інформація про вебінар

Сьогодні, в еру інформаційного суспільства,  вчителі отримали новий виклик – навчитися навчати по-новому, адаптуватися до нової ролі в навчальному середовищі – бути не лише лектором або тьютором, а й повноцінним членом дослідницької команди, науковим керівником, інколи менеджером навчального процесу та фасилітатором.

Новий стандарт передбачив зовсім іншу організацію праці вчителя, самого процесу навчання, а головне - перетворення способу мислення педагога.

Якщо сприймати дітей на одному рівні із собою, то можна навчитися від них не менше, ніж вони навчаться від вас.

Вчитель має демонструвати міжпредметну інтеграцію, навчити дітей бути гнучкими у змінах. Також — легко адаптуватися і вміти навчатися впродовж усього життя.

Про вплив мануальних (ручних) дій на розвиток мозку було відомо у 11ст. до н.е. в Китаї. Ігри за участю пальців  і рук сприяють гармонійному розвитку тіла й розуму, підтримують у належному стані мозкові системи. Регулярні вправи на розвиток моторики поліпшують розвиток пізнавальних процесів, розумові здібності дитини, зменшують емоційне напруження, підтримують життєвий тонус, розвивають мовлення дитини.

Які ігри обрати на уроці ? Як їх використовувати ? На ці питання ми сьогодні разом шукатимемо відповіді.

Очікувані результати

  1.  Баланс між сучасним інформаційним суспільством і сучасним уроком.
  2.  Зменшуємо емоційне напруження – розвиваємо розумові здібності.
  3.  Ознайомлення з цікавим інструментарієм для роботи на уроці.

Цільова аудиторія

Педагогічні та адміністративні працівники закладів загальної середньої освіти, психологи, соціальні педагоги.

Мета

Сприяти розвитку пізнавальних процесів, розумових здібностей та мовлення дитини, креативності, практичної спрямованості набутих знань. Зменшувати емоційне напруження під час навчальної діяльності.

Завдання

  1. Подолання освітнього виклику: віртуальна реальність і опрацювання інформації у класі.
  2. Ознайомити з впливом мануальних (ручних) дій на розвиток мозку дитини.
  3. Продемонструвати, яквикористання «сімох дощечок майстерності» складає освітній пазл з інтеграції навчальних предметів та уміння працювати в команді і вирішувати проблеми.
  4. Показати реалізацію діяльнісного методу навчання у школі ІІ ступеня з використанням шести цеглинок.

Обладнання

Підготуйте для роботи аркуш паперу А4, ручку.

Опис

  1. Нова українська школа і сучасний учень.
  2. Віртуальна реальність і урок.
  3. Вплив мануальних (ручних) дій на розвиток мозку дитини.
  4. Побудова моделі для вирішення проблем, отримання результату, генерації нових ідей.
  5. Найдавніший психологічний тест світу - сім дощечок майстерності.
  6. Використання на уроках математики китайської головоломки «Танграм» та інтеграція з іншими навчальними предметами.
  7. Шість цеглинок у школі ІІ ступеня – відкрита система для дослідження, експерименту, пошуку оптимального рішення.
  8. Шість цеглинок LEGO на уроках математики у 5-9 класах.
  9. Позитивний психологічний настрій учнів протягом уроку – це запорука засвоєння та використання учнями знань з предмету.

Після перегляду вебінару ви отримуєте:

  1. Програма вебінару або додаткові матеріали в текстовому форматі;
  2. Онлайн-запис, який можна переглядати повторно для закріплення пройденого матеріалу;
  3. Свідоцтво, що підтверджує Вашу участь у вебінарі. На свідоцтві вказується  тривалість в академічних годинах. Вартість свідоцтва складає 49 грн.
Якщо Ви бажаєте отримати Свідоцтво про участь у вебінарі «Мануальні дії в освітньому просторі школи: LEGO – TANGRAM»
оплатіть його вартість

Після чого Свідоцтво буде доступне для скачування у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення, або на сторінці самого вебінару.

Вигода 96грн.
145 грн. 49 грн.
Оплата квитанцією
Cвідоцтво видається в електронному форматі

Якщо у вас є питання стосовно теми вебінару, ви можете їх поставити перед початком вебінару або після його завершення.

Під час прямої трансляції спікер Бондар Галина не завжди має можливість дати відповідь на них.