Відбувся у четвер 07 лютого 2019 року о 20:00
«Мануальні дії в освітньому просторі школи: LEGO – TANGRAM»
. Заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель математики. Керівник творчих груп, педагогічний майстерень заступників директорів та вчителів математики ЗЗСО....читати все
. Заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель математики. Керівник творчих груп, педагогічний майстерень заступників директорів та вчителів математики ЗЗСО. Учасник премії Global Teacher Prize Ukraine 2018, експерт (не) конференцій Edcamp, куратор Всеукраїнського експерименту з масового впровадження медіаосвіти по ЗЗСО тощо. 23 роки досвіду роботи в ЗЗСО.
В різний час працювала: школа: вчитель, заступник директора з навчально-виховної роботи.
приховати
90 грн.
до 07 лютого включно
Сьогодні, в еру інформаційного суспільства, вчителі отримали новий виклик – навчитися навчати по-новому, адаптуватися до нової ролі в навчальному середовищі – бути не лише лектором або тьютором, а й повноцінним членом дослідницької команди, науковим керівником, інколи менеджером навчального процесу та фасилітатором.
Новий стандарт передбачив зовсім іншу організацію праці вчителя, самого процесу навчання, а головне - перетворення способу мислення педагога.
Якщо сприймати дітей на одному рівні із собою, то можна навчитися від них не менше, ніж вони навчаться від вас.
Вчитель має демонструвати міжпредметну інтеграцію, навчити дітей бути гнучкими у змінах. Також — легко адаптуватися і вміти навчатися впродовж усього життя.
Про вплив мануальних (ручних) дій на розвиток мозку було відомо у 11ст. до н.е. в Китаї. Ігри за участю пальців і рук сприяють гармонійному розвитку тіла й розуму, підтримують у належному стані мозкові системи. Регулярні вправи на розвиток моторики поліпшують розвиток пізнавальних процесів, розумові здібності дитини, зменшують емоційне напруження, підтримують життєвий тонус, розвивають мовлення дитини.
Які ігри обрати на уроці ? Як їх використовувати ? На ці питання ми сьогодні разом шукатимемо відповіді.
Педагогічні та адміністративні працівники закладів загальної середньої освіти, психологи, соціальні педагоги.
Сприяти розвитку пізнавальних процесів, розумових здібностей та мовлення дитини, креативності, практичної спрямованості набутих знань. Зменшувати емоційне напруження під час навчальної діяльності.
Підготуйте для роботи аркуш паперу А4, ручку.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари