Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Вебінар

Відбувся у вівторок 21 вересня 2021 року о 18:00

«Краш-тест ідей як засіб стимуляції критичного мислення»

Спікер/ка

вчителька української мови та інтегрованого курсу "Література", авторка серії інтенсивів з підготовки до ЗНО "ТиЗНОжеш", засновниця проєкту "Український розмовний клуб" у Дніпрі.

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Реалії сучасного світу все частіше демонструють, наскільки важливо розвивати в особистості вміння аналізувати контекст ситуації, враховувати потенційні ризики й вчасно вживати превентивних заходів. У невпинному потоці швидких змін довкола здатності якісно рефлексувати поразки, що вже сталися, не є достатньо. Важливо вміти піддавати критичному аналізу власні думки й ідеї, продумувати не лише переваги проєктів, але й бачити слабкі місця, максимально підсилюючи їх. Одним з методів, що допомагає розвивати в учнях навичку критичного аналізу власних намірів є краш-тест ідей.

Краш-тести виконують не лише мислетворчу й пізнавальну функції, але й сприяють розбудові комунікації в колективі, командотворенню. Ситуації, в яких учні мають висловлювати критику, стимулюють можливість навчитися побудові грамотних конфліктів, сприяють виникненню близькості між представниками команди через «складні розмови». Моменти, коли акцентується потреба допомогти однокласникам, допомагають усвідомити важливість всіх думок та безпечність процесу висловлення власних думок.

Специфікою цього методу є саморегуляція процесу. Під час проведення краш-тестів вчитель є виключно організатором і модератором, тоді як тіло уроку творять учня. Це сприяє вихованню самостійності й організованості, трансформує рольову модель вчителя в наставника.

Мета

Ознайомити із поняттям «краш-тест» як з освітньою методикою, проаналізувати освітні та виховні можливості цієї практики, розглянути всі етапи структури та її різновиди. Окрім цього, продемонструвати освітні можливості краш-тестів як елементу уроку, засобу міжпредметної інтеграції та джерела ідей для позакласних заходів.

Завдання:

  1. ознайомитися із суттю й структурою краш-тестів як освітньої методики;

  2. проаналізувати освітню потужність методу;

  3. розглянути краш-тести з урахуванням специфіки міждисциплінарних інтеграцій;

  4. проаналізувати варіативність методики;

  5. розглянути переваги краш-тестів як засобу розвитку критичного мислення.

Очікувані результати:

  • розширення робочого методичного інструментарію педагогів;

  • ознайомлення із практичним досвідом застосування вказаної методики;

  • здатність трансформувати навчальну практику у виховну.

Цільова аудиторія

Вебінар може бути рекомендованим для вчителів-предметників, педагогів-організаторів, класних керівників.

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»