Відбувся у вівторок 18 березня о 18:00
«Комунікативні барʼєри у спілкуванні дітей з ООП»
кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти факультету соціальної педагогіки та психології Запорізького національного університету, логопединя, психологиня,...читати все
кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти факультету соціальної педагогіки та психології Запорізького національного університету, логопединя, психологиня, коучиня, системно-сімейна арттерапевтка, сертифікована тренерка, членкиня Української асоціації корекційних педагогів, Асоціації логопедів України, Української громадської організації «Інститут розвитку символдрами та глибинної психології», авторка статей та посібників.
приховати75 грн.
до 18 березня включно
90 грн.
з 19 березня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Спілкування та комунікація – важливі компоненти повноцінного гармонійного розвитку особистості і, у той же час, – засоби отримання і опрацювання та привласнення культурного досвіду людства. Недостатній рівень здатності до спілкування, який ми часто можемо помічати у дітей з особливими освітніми потребами, впливає на особистість дитини, на формування рис її характеру і самооцінку, здатність до ініціативності, самостійності, комунікабельності. На різних вікових етапах цей вплив буде різним, проте обмежена можливість повноцінно комуні кувати з однолітками має мінімалізуватись усіма доступними методами.
Розуміючи природу виникнення комунікативних бар’єрів у спілкуванні дітей з ООП, ми зможемо подбати про зменшення їх впливу на дитину і якість її взаємодії з ровесниками.
Дати поняття про комунікативні бар’єри та особливості комунікації у спілкуванні дітей з особливими освітніми потребами, причини їх виникнення та методи їх подолання.
стисла характеристика поняття «особа з особливими освітніми потребами»;
розкриття понять «комунікація», «комунікативна діяльність», «засоби комунікації», «міжособистісне спілкування», «міжособистісні стосунки»;
огляд дефіцитів соціальної комунікації та соціальної взаємодії у дітей з особливими освітніми потребами;
характеристика найпоширеніших особливостей спілкування дітей з особливими освітніми потребами;
розбір причин труднощів у комунікації та методів їх усунення або мінімалізації;
розбір комунікативних бар’єрів та рекомендації щодо їх зменшення та усунення.
знання та розуміння понять «особа з особливими освітніми потребами», «комунікація», «комунікативна діяльність», «засоби комунікації», «міжособистісне спілкування», «міжособистісні стосунки»» «комунікативні бар’єри»;
розуміння дефіцитів соціальної комунікації та соціальної взаємодії у дітей з особливими освітніми потребами та найпоширеніших особливостей спілкування дітей з особливими освітніми потребами;
знання та розуміння комунікативних бар’єрів та причин труднощів у комунікації та методів їх усунення або мінімалізації.
Вихователі, вчителі, корекційні педагоги, психологи, соціальні працівники, логопеди, батьки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари