Відбувся в середу 16 квітня о 16:00
«Казкотерапія як засіб гармонійного розвитку дитини»
кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти факультету соціальної педагогіки та психології Запорізького національного університету, логопединя, психологиня,...читати все
кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти факультету соціальної педагогіки та психології Запорізького національного університету, логопединя, психологиня, коучиня, системно-сімейна арттерапевтка, сертифікована тренерка, членкиня Української асоціації корекційних педагогів, Асоціації логопедів України, Української громадської організації «Інститут розвитку символдрами та глибинної психології», авторка статей та посібників.
приховати75 грн.
до 16 квітня включно
90 грн.
з 17 квітня
Сьогодення, на жаль, демонструє зменшення ролі казки як у домашньому вихованні дітей, так і у освітньому процесі. Казку витісняють смартфон або планшет, які захоплюють дитину яскравістю образів та різноманітністю звуків і звільняють час дорослих. Проте, з психологічної точки зору, такий замінник обкрадає і дитину, не дозволяючи їй учитися фантазувати, співпереживати, аналізувати, прогнозувати. Ну і звільнення часу для батьків чи педагогів — це теж ілюзія.
Пропонуємо подосліджувати розвивальний, корекційний, терапевтичний, психологічно-повчальний, релаксаційно-заспокійливий вплив казок на розвиток дітей на різних вікових етапах та обговорити різні підходи до використання казки як в навчально-виховному процесі, так і в домашніх умовах, як індивідуально, так і в колективі дітей або сімʼї. Казки і чудово урізноманітнять групові заняття вихователів з дошкільниками, і зацікавлять учнів на уроках, і будуть прекрасним матеріалом для використання психологами на індивідуальних заняттях, і доповнять арсенал заспокійливих видів діяльності батьків зі своїми дітками.
Дослідити розвивальний, корекційний, терапевтичний, психологічно-повчальний, релаксаційно-заспокійливий вплив казок на розвиток дітей на різних вікових етапах та різні підходи до використання казки як в навчально-виховному процесі, так і в домашніх умовах.
стислий огляд основних характеристик психічного розвитку дітей від раннього до молодшого шкільного віку;
характеристика поняття «казкотерапія» та особливості її використання в навчально-виховному процесі та в домашніх умовах;
характеристика типів та жанрів казок та особливості її використання з дітьми на різних вікових етапах;
розкриття основних груп з проблем дитячого віку, з якими працює метод казкотерапії;
аналіз особливостей використання терапевтичних, релаксаційних, психологічно-повчальних, психотерапевтичних казок.
знання основних характеристик психічного розвитку дітей від раннього до молодшого шкільного віку;
розуміння поняття «казкотерапія» та її функцій;
знання основних груп з проблем дитячого віку, з якими працює метод казкотерапії;
розуміння особливостей використання казкотерапії з дітьми в навчально-виховному процесі та в домашніх умовах;
розуміння особливостей використання різних типів та жанрів казок з дітьми на різних вікових етапах;
розуміння особливостей використання терапевтичних, релаксаційних, психологічно-повчальних, психотерапевтичних казок.
Вихователі, вчителі, корекційні педагоги, психологи, соціальні працівники, логопеди, батьки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари