і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о

Інтерактив і креативність в освіті: як через гру зацікавити дітей знаннями

Вебінар відбувся

в понеділок, 25 лютого 2019 о 20:00:00

Перегляд безкоштовний
Свідоцтво підтверджує Вашу участь
у вебінарі. У ньому вказується
тривалість в академічних годинах.
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 25 лютого включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 26 лютого

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Вікторія Круглова. Директор навчального центру «ЛандауЦентр» Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Співорганізатор просвітницького проекту «Мандрівна наука». Голова секції «Розвиток молодіжних освітянських проектів» Північно-Східного наукового центру Національної академії наук України і Міністерства освіти і науки України. Ведуча науково-пізнавальної програми «Діалоги» на «7 каналі» (м. Харків).

Нагороджена медаллю імені Лева Давидовича Ландау НАН України і Малої академії наук України «за особистий вагомий внесок у розвиток науки та освіти», подякою МОН України, НАН України та МАН України «за високий рівень професіоналізму та значний внесок у справу підтримки і виховання обдарованої молоді України», а також відзначена подякою Президії НАН України «за вагомий внесок у створення центру інтерактивної науки при університеті, популяризацію наукових здобутків та організацію заходів інтелектуального дозвілля для харків’ян і гостей міста».

У різний час працювала: відповідальним секретарем всеукраїнського науково-популярного журналу «UNIVERSITATES. Наука та просвіта» (2004–2015); виконавчим директором ГО «Асоціація випускників, викладачів і друзів ХНУ імені В. Н. Каразіна» (2011–2015); у різні роки – позаштатним редактором низки видавництв: «Фоліо», «Ранок», «Світ дитинства» тощо.

Громадська діяльність. Член Національної спілки журналістів України. Член науково-методичної ради при Центральному державному науково-технічному архіві України.

Посилання на спікера: https://vseosvita.ua/user/id206966

Цільова аудиторія

Учителі, методисти, викладачі вишів, викладачі інститутів післядипломної педагогічної освіти, менеджери від освіти, а також прогресивне студентство, відповідальне батьківство та дітлахи, які прагнуть нового.

Мета

Навчитися вписувати в простір звичного навчального процесу інтерактивні завдання з різних тем.

Завдання

  •  Пояснити, що таке інтерактивність в освіті і науці.
  •  Розглянути, як ті чи інші завдання, пов’язані з інтерактивною наукою, можна використовувати на уроках чи під час різних освітньо-просвітницьких заходів.
  •  Спробуємо розібратися, чи можна гуманітарні науки зробити інтерактивними.
  •  Налаштувати дітей на те, що цікавий урок чи позашкільний захід – це завжди та робота, яка потребує обопільної креативності, сміливості і відповідальності.

Опис

  1.  Інтерактивність як форма взаємодії. Touch to science: цікаві формати пізнання світу.
  2.  Математична мозаїка: теорема Піфагора зі шматочків цукру, дроби з кольорового паперу, і важливість числа Пі для… борщу!
  3.  Світлозаломлення в шоу-бізнесі, прибираємо з важелем Архімеда, і вивчення похилих площин під час прогулянки на велосипеді. Ну й куди без фізики?
  4.  Дерево зсередини, групуємо тварин, і як виглядають найнебезпечніші мікроби. Зона гри – навчання.
  5.  Мова і література: ребуси, малюнки, загадки від кота.
  6.  Валюти світу, повтори емоції, і що інтерактивного в народознавстві. Корисні креативи.

Інформація про вебінар

Іноді так хочеться урізноманітнити урок якимось, бодай маленьким, креативним дійством! Тема цікава, діти сприйнятливі, а часу (чи звичайних сил) – катма. Ось тоді на допомогу має прийти досвід харківського проекту «Мандрівна наука». Філологія і математика, фізика і економіка, психологія і біологія… Цікаві напрацювання, скрупульозний відбір матеріалу, на який точно реагують діти, і багато, дуже багато креативу!

Прагнемо допомогти!

Очікувані результати

  1.  Більша зацікавленість дітей тими темами, де були застосовані інтерактивні завдання.
  2.  Підвищення активності дітей у плані спільних з учителем підготовок до уроків чи позаурочних заходів.
  3.  Налагодження зв’язків із командою проекту «Мандрівна наука» стосовно спроб інтерактивізувати ті чи ті теми з тих чи тих шкільних предметів. Спільна робота – спільна відповідальність, але й спільний результат!

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Інтерактив і креативність в освіті: як через гру зацікавити дітей знаннями», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 25 лютого включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 26 лютого