Відбувся у вівторок 04 червня 2024 року о 18:00
«Інклюзивне середовище у закладі дошкільної освіти: основи організації занять»
доктор філософії в галузі соціальних і поведінкових наук (кандидат психологічних наук), керівник Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр № 3» Миколаївської...читати все
доктор філософії в галузі соціальних і поведінкових наук (кандидат психологічних наук), керівник Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр № 3» Миколаївської міської ради, член Української асоціації організаційних психологів та психологів праці (УАОППП).
приховати75 грн.
до 04 червня включно
90 грн.
з 05 червня
Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Одним з ключових моментів у розумінні сутності реалізації інклюзії в системі освіти України є те, що інклюзія – це не про лікування чи терапевтичну підтримку. Інклюзія — це про освіту. Реалізація інклюзивного навчання потребує комплексного підходу до вирішення тих утилітарних викликів, які постають перед педагогічними працівниками закладів освіти. Вебінар спрямований на допомогу педагогічним працівникам закладів дошкільної освіти у вирішенні практичних аспектів питання реалізації здобуття освіти за умови інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами: напрями реалізації інклюзивного навчання, провідні категорії освітніх труднощів в умовах сьогодення, основи укладання індивідуальної програми розвитку, алгоритм побудови заняття в інклюзивній групі можуть за типом заняття в різновіковій групі, ефективні навчальні і здоров’язбережувальні технології.
Ознайомити слухачів із особливостями підготовки і практичної організації занять в інклюзивній групі ЗДО.
організація інклюзивного навчання з урахуванням освітніх труднощів дошкільників;
укладання ІПР як документальне унаочнення індивідуальної освітньої траєкторії;
навчальні і здоров’язбережувальні технології під час занять з дітьми з ООП;
рекомендована структура заняття в інклюзивній групі ЗДО.
узагальнення і систематизація знань про основи організації інклюзивного навчання в ЗДО;
формування уявлення про найбільш поширені категорії освітніх труднощів в дошкільному віці;
ознайомлення з інформацією про функції, строки реалізації і правила укладання ІПР для вихованців ЗДО;
формування вміння добирати і використовувати в освітньому процесі оптимальні навчальні і здоров’язбережувальні технології;
знання і розуміння алгоритмів побудови заняття в інклюзивній групі ЗДО.
Члени команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП (вихователі, асистенти вихователів, адміністрація, практичні психологи, корекційні педагоги).
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари