Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Дитяча тривожність: стратегії допомоги
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся в п'ятницю 15 грудня 2023 року о 18:00

«Ігротерапія як засіб подолання тривожності у дітей дошкільного віку»

Спікер/ка

кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.

Актуальність

Відомо, що діти вправно володіють словами і можуть говорити про фантастичні речі з погляду дорослих. Проте деякі діти не можуть виразити свої власні думки за допомогою слів. Що можуть зробити педагоги у випадку, коли дитині складно висловити свої думки та почуття словами або вона зовсім не говорить? У яких напрямах потрібно зосередити зусилля дорослим, якщо дитині важко контролювати власну реакцію і вона вдається до насильства чи деструктивної поведінки?

Значна кількість фахівців у сфері психічного здоров’я використовують ігрову терапію, щоб допомогти дітям, яким важко висловлювати свої думки та емоції, робити це зрозумілим для них способом.

Більшість маленьких дітей не можуть сісти і говорити через свої емоції. Вони активні і люблять грати. Терапевти усвідомили це і почали використовувати методи ігрової терапії, щоб допомогти дітям працювати зі своїми думками та емоціями на зрозумілому для них рівні. Це як «міжособистісний процес, у якому навчені ігрові терапевти використовують терапевтичну силу гри, щоб допомогти клієнтам запобігти або вирішити психосоціальні труднощі та досягти оптимального росту та розвитку». Загалом, ігрова терапія — це метод терапії, який може допомогти дітям краще пропрацювати та пояснити свої думки та регулювати свої емоції. Ігрова терапія також може бути використана, щоб допомогти дітям-аутистам розвинути міжособистісні стосунки. Це може включати різноманітні дії від розігрування сценаріїв із ляльками, як способу розвитку навичок міжособистісного спілкування, до танців, як способу контролю гіперактивних потягів.

Мета

Зорієнтувати педагогів, батьків у підборі ігрових терапевтичних технік, які можна використовувати, щоб допомогти дітям покращити своє психологічне здоров’я. 

Завдання:

  • активізувати внутрішні ресурси педагогів;

  • виділити основні переваги ігрової терапії з дітьми дошкільного віку;

  • охарактеризувати види терапії тривоги для дітей; критерії грайливості;

  • ознайомити педагогів з тим, як навчати дітей регулювати свої емоції на основі ігрової діяльності в контрольованих обставинах.

Очікувані результати:

  1. розвиток практичних навичок проведення ігрової терапії з дітьми дошкільного віку;

  2. формування уявлень про ключові елементи процесу ігротерапії;

  3. мотивація до застосування технік подолання тривожності засобами ігротерапії у власній педагогічній діяльності.

Цільова авдиторія

Корекційні педагоги, вихователі закладів дошкільної освіти, студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта, практичні психологи, батьки.

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»