Відбувся в п'ятницю 15 грудня 2023 року о 18:00
«Ігротерапія як засіб подолання тривожності у дітей дошкільного віку»
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО...читати все
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО Асоціації працівників дошкільної освіти, ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» IESF, ГО Української асоціації сімейних психологів.
приховати75 грн.
до 15 грудня включно
90 грн.
з 16 грудня
Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Відомо, що діти вправно володіють словами і можуть говорити про фантастичні речі з погляду дорослих. Проте деякі діти не можуть виразити свої власні думки за допомогою слів. Що можуть зробити педагоги у випадку, коли дитині складно висловити свої думки та почуття словами або вона зовсім не говорить? У яких напрямах потрібно зосередити зусилля дорослим, якщо дитині важко контролювати власну реакцію і вона вдається до насильства чи деструктивної поведінки?
Значна кількість фахівців у сфері психічного здоров’я використовують ігрову терапію, щоб допомогти дітям, яким важко висловлювати свої думки та емоції, робити це зрозумілим для них способом.
Більшість маленьких дітей не можуть сісти і говорити через свої емоції. Вони активні і люблять грати. Терапевти усвідомили це і почали використовувати методи ігрової терапії, щоб допомогти дітям працювати зі своїми думками та емоціями на зрозумілому для них рівні. Це як «міжособистісний процес, у якому навчені ігрові терапевти використовують терапевтичну силу гри, щоб допомогти клієнтам запобігти або вирішити психосоціальні труднощі та досягти оптимального росту та розвитку». Загалом, ігрова терапія — це метод терапії, який може допомогти дітям краще пропрацювати та пояснити свої думки та регулювати свої емоції. Ігрова терапія також може бути використана, щоб допомогти дітям-аутистам розвинути міжособистісні стосунки. Це може включати різноманітні дії від розігрування сценаріїв із ляльками, як способу розвитку навичок міжособистісного спілкування, до танців, як способу контролю гіперактивних потягів.
Зорієнтувати педагогів, батьків у підборі ігрових терапевтичних технік, які можна використовувати, щоб допомогти дітям покращити своє психологічне здоров’я.
активізувати внутрішні ресурси педагогів;
виділити основні переваги ігрової терапії з дітьми дошкільного віку;
охарактеризувати види терапії тривоги для дітей; критерії грайливості;
ознайомити педагогів з тим, як навчати дітей регулювати свої емоції на основі ігрової діяльності в контрольованих обставинах.
розвиток практичних навичок проведення ігрової терапії з дітьми дошкільного віку;
формування уявлень про ключові елементи процесу ігротерапії;
мотивація до застосування технік подолання тривожності засобами ігротерапії у власній педагогічній діяльності.
Корекційні педагоги, вихователі закладів дошкільної освіти, студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта, практичні психологи, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари