Відбувся в понеділок 02 грудня 2024 року о 18:00
«Ігротерапія як мистецтво терапевтичних стосунків з дітьми через гру»
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО...читати все
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО Асоціації працівників дошкільної освіти, ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» IESF, ГО Української асоціації сімейних психологів.
приховати75 грн.
до 02 грудня включно
90 грн.
з 03 грудня
Ми граємо з дітьми, щоб було весело. Гра дозволяє дітям водночас розвивати свої творчі навички, навички вирішення проблем і спілкування. Природні ігри у вільний час життєво важливі для розвитку дітей. Ігрова терапія пропонує всі ці переваги, але з урахуванням конкретних цілей. Кімната ігрової терапії дає дітям голос за допомогою гри. Йдеться не лише про використання креативності, вирішення проблем і створення соціальних зв’язків. Ігрова терапія — це зміни та зцілення. Гра виступає інструментом, щоб допомогти дітям обробити досвід і по-новому побачити свій світ і людей у своїй орбіті. У своїй книзі «Ігрова терапія: Мистецтво стосунків» Гаррі Ландрет писав, що «Гра є символічною мовою самовираження дитини та може виявити (а) те, що дитина пережила; (б) реакції на те, що було пережито; (в) почуття з приводу пережитого; (d) що дитина бажає, бажає або потребує; і (e) сприйняття дитиною себе».
Ігротерапія є цілеспрямованою та конкретною. Це може виглядати як «просто гра», але ігрові терапевти використовують кілька наборів навичок одночасно, і все, що вони роблять, має певну мету. Ігротерапія, як і гра, може бути директивною або недирективною, але на цьому подібність закінчується. Ігрова терапія має теоретичну орієнтацію. У ньому є філософія. Залежно від цієї теоретичної бази, ігрова терапія має конкретні іграшки та матеріали, а також певну роль для дорослого.
Зорієнтувати педагогів, батьків у терапевтичній силі гри з ілюстрованими прикладами конкретних випадків і практичним втручанням, заснованих на іграх.
активізація внутрішніх ресурсів педагогів;
виділення основних аспектів ігротерапії;
окреслення значення терапевтичних стосунків в ігротерапії для успіху;
висвітлення способів залучення батьків до ігротерапії.
оволодіння основними навичками створення ігрового простору для дитини.
усвідомлення значення гри для дітей та особливостей процесу ігротерапії;
вивчення методик ігротерапії для дітей з різними труднощами.
Корекційні педагоги, вихователі закладів дошкільної освіти, студенти спеціальності «012 Дошкільна освіта», практичні психологи, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари