Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання

Сертифікат буде видано із зазначенням дати його замовлення
Перегляд безкоштовний
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 30 квітня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 01 травня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 70 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Харитонова Вікторія Олегівна. Ігромайстриня, експертка з розвитку дітей за допомогою ігор. Засновниця проєкту «Ігромайстерня». 

Кілька років тому почала активно досліджувати тему розвитку вмінь та навичок дітей в Україні. Проходила курси, вебінари та майстер-класи у психологів, освітян, тренерів з коучингу і не тільки. Також є палкою шанувальницею ТРВЗ (Теорії Вирішення Винахідницьких Задач).

  • Засновниця проєкту «Ігромайстерня». 

  • Розробниця МУВ-методики (Майстерня Успішних Винахідників). 

  • Організаторка майстер-класів та груп розвитку дітей віком від 5 до 11 років.

  • Під час занять з дітьми практикує численні ігрові вправи та техніки, залюбки експериментує та впроваджує нові ідеї та підходи. Саме завдяки дітям та діяльності проєкту створила і розробила МУВ-методику.

  • Авторка онлайн-інтенсиву «До успіху через ігри».

  • Авторка збірки ігор в електронному форматі «ТОП-23 гри, що ведуть до успіху вашу дитину».

  • Нещодавно випустила в світ першу частину боксу для батьків «Ігри для розвитку уяви та мислення».

Посилання на сторінку спікерки: https://vseosvita.ua/user/id279093

Анотація

Все частіше ми помічаємо втрату інтересу у дітей до навчання, погіршення дисципліни на уроці, невміння контактувати між собою та нездорове зацікавлення гаджетами. І, як наслідок, стає все складніше взаємодіяти з учнями. Батьки звинувачують у негараздах “вчителів та школу”, а вчителі, відповідно, – “батьків та сім’ю”. В результаті отримуємо лише взаємні звинувачення, які ніяк не сприяють дитячому бажанню вчитися.

Якщо діти ні до чого не прагнуть, значить, за них уже все вирішили авторитетні дорослі. Щоб дитина виросла успішною реалізованою особистістю, варто дозволити їй самостійно приймати рішення та брати на себе відповідальність за їхні наслідки. Батьки та вчителі переживають, що якщо дітей не змушувати, вони не захочуть і не будуть вчитися. Це велика помилка. Усі діти прагнуть до нових знань, навичок та вмінь – це їхня природна потреба.

Одразу постають питання: «Як стимулювати учнів активно працювати на уроці? Як не нудно повторити основний матеріал теми? Як заохотити вчитись з ентузіазмом?». Звичайно, можна мотивувати оцінками, а можна нетрадиційним підходом до організації уроку. І при цьому залишатись в рамках класно-урочної системи.

Під час уроків з використанням інноваційних технологій працюють всі учні, навіть ті, які не проявляють активності на звичайних уроках. Важливо враховувати ще й той факт, нетрадиційні уроки впливають на вироблення в учнів якостей, яких потребує сучасне життя. Кожний учень розкриває свої здібності і водночас почувається комфортно на уроці, переживаючи ситуацію успіху.

Мета

Ознайомити слухачів з ігровими педагогічними методиками, завдяки яким можна покращити ефективність навчання дітей у класі.

Завдання:

  • розкрити поняття «принципи педагогічної техніки» та сформувати розуміння важливості їхнього застосування під час уроків;

  • розглянути методики, завдяки яким діти навчаться співпрацювати в міні-групах, чути один одного та домовлятись;

  • розглянути нестандартні техніки навчання для отримання бажаного результату.

Очікувані результати:

  • здатність долучити до роботи над завданнями всіх учнів у класі;

  • вміння розроблювати урок з використанням конструктора уроку;

  • вміння застосовувати ігрові техніки, які сприятимуть успішному навчанню дітей.

Цільова аудиторія

Експерти в освіті будь-якого рівня (заступники директорів, директори шкіл, методисти), викладачі інститутів післядипломної педагогічної освіти, учителі, класні керівники, соціальні педагоги, батьки учнів, психологи.

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 30 квітня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 01 травня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик