Головне меню порталу
Відбувся у четвер 14 січня 2021 року о 18:00
«Хочу провести ідеальний урок або як інтегрувати інноваційні методики викладання в освітній процес»
директор, вчитель історії Благовіщенського навчально-виховного комплексу №2 «Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти «Дивоцвіт» Благовіщенської районної...читати все
директор, вчитель історії Благовіщенського навчально-виховного комплексу №2 «Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти «Дивоцвіт» Благовіщенської районної ради.
Освіта: факультет історії та права Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2010 р.
Педагогічний стаж: 11 років.
Кваліфікаційна категорія: вчитель-методист.
Півфіналіст національного етапу Всесвітнього конкурсу Global Teacher Prize 2017.
Фіналіст національного етапу Всесвітнього конкурсу Global Teacher Prize 2020.
Переможець обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2020» у номінації «Історія» (фінальний етап скасовано).
приховати59 грн.
до 14 січня включно
90 грн.
з 15 січня
Чудова новина для всіх користувачів. Якщо Ви теж піклуєтеся про довкілля та давно заглядалися на наш шопер «Учитель року» - обов'язково долучайтеся до вебінара. Під час етеру буде оголошено умови розіграшу шоперу. Чекаємо на вебінарі!
Мінливість сучасного життя вимагає швидкого реагування на зміни навколо нас. Кожен майбутній громадянин нашої країни зобов’язаний стати успішним. І допомогти цьому може вчитель, котрий професійно і фахово сформує в учня компетентності, необхідні в майбутньому.
Варто відмітити, що Всесвітній економічний форум опублікував ТОП-10 навичок, які будуть потрібні для роботи через 5 років. Серед них найбільш необхідною навичкою має стати аналітичне мислення та інноваційність. А в першу п’ятірку увійшли розв’язання складних ситуацій, креативне та критичне мислення.
Аби формувати ці навички в учнів, ними володіти повинен і сам вчитель. Дійсно, аби знайти підхід до учнів, зробити урок незвичним, динамічним та продуктивним вчитель шукає нові методи, прийоми та інструменти, які б формували критичне та креативне мислення, інноваційність та оригінальність в кожного учня.
Тому дуже важливо до свого педагогічного інструментарію додати декілька інноваційних методик і прийомів викладання, які покращать мотиваційну складову навчання учнів, формуватимуть креативне мислення учнів, навички презентації продукту та навички співпраці в колективі.
QR-коди та квести на уроках стали не лише способом повеселити учнів, а справжніми педагогічними інструментами, які допомагають навчати учнів як у режимі офлайн, так і в онлайн-форматі.
Комікси і ментальні мапи допоможуть не лише провести «гарний» урок, а й формуватимуть креативне мислення, навички співпраці в колективі та презентації продукту. А також стануть способом візуалізації інформації, яку потрібно запам’ятати.
Метод альтернативної історії є унікальним, оскільки формує критичне мислення та аналітичні здібності учнів. А здоров’язбережувальні технології та активні методи вивчення предметів в умовах зростання захворюваності у світі стануть не лише помічниками на уроках, а й формуватимуть в учнів навички здорового способу життя.
Ознайомити педагогічних працівників із можливостями інтеграції інноваційних методик викладання та практичного використання їх на уроках.
навчити педагогів стратегічно планувати уроки з урахуванням використання інноваційних методик викладання;
розвивати професійні компетентності;
надати повну інформацію про авторські інноваційні методики;
розглянути основні вимоги до використання коміксів та ментальних мап, методу альтернативної історії, активних методів вивчення: алгоритми, плани, зразки тощо;
пояснити роль інновації в підвищенні мотивації до навчання.
вміння стратегічно планувати уроки з урахуванням використання інноваційних методик викладання;
розвивати професійні компетентності;
ознайомлення з авторськими інноваційними методиками;
знання основних вимог до використання коміксів та ментальних мап, методів альтернативної історії, активних методів вивчення: алгоритмів, планів, зразків тощо;
розуміння ролі інновації в підвищенні мотивації до навчання.
Педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти.
Поширені запитання
Замовити сертифікат можна на сторінці вебінару. Для цього клікніть на кнопку «Замовити сертифікат», перейдіть до оформлення та оберіть спосіб оплати.
Ні. Оплата зараховується системою. Перевіряти статус оплати Ви можете у розділі Мої замовлення: https://vseosvita.ua/cart/list
Ні. Просто зберігайте її. Кошти за квитанцією зараховуються автоматично протягом 2 робочих банківських днів. Перевіряти статус оплати Ви можете у розділі Мої замовлення https://vseosvita.ua/cart/list
У разі замовлення сертифікату, після перегляду вебінару та проходження тестування, його можна знайти у розділі Досягнення або завантажити на сторінці вебінару.
Якщо у розділі Мої замовлення Ваше замовлення відсутнє, швидше за все у Вас є ще одна сторінка на сайті з якої Ви створили замовлення. У цьому випадку можна звернутися до Служби підтримки info@vseosvita.ua або написати комусь із менеджерів сайту.
Якщо у Вас є кілька поштових скриньок і Ви отримуєте повідомлення на кожну з них – у Вас кілька акаунтів.
Матеріали до вебінару доступні у разі замовлення сертифікату. Після завершення вебінару їх можна завантажити на сторінці вебінару.
Тестування стає доступним для проходження лише після завершення вебінару. Щоб пройти тестування потрібно клікнути на кнопку «Пройти тестування».
Уся інформація про користувача автоматично підтягується з персонального профілю. Відреагувати інформацію Ви можете у розділі Дані для нагород: https://vseosvita.ua/profile/award-info. Після редагування потрібно завантажити сертифікат повторно.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити Сертифікат