Відбувся у вівторок 23 березня 2021 року о 18:00
«Гра як провідна діяльність на прогулянках з дітьми. Ідеї для ЗДО»
засновниця і власниця двох дитячих садочків і альтернативної школи у Боярці, педагогиня, дипломована спеціалістка з дошкільного виховання, сертифікована спеціалістка...читати все
засновниця і власниця двох дитячих садочків і альтернативної школи у Боярці, педагогиня, дипломована спеціалістка з дошкільного виховання, сертифікована спеціалістка Міжнародного інституту Ньюфілда (психологія розвитку), експертка з дошкільного виховання.
приховати59 грн.
до 23 березня включно
90 грн.
з 24 березня
Хочеш бути здоровим – грайся,
Хочеш бути розумним – грайся,
Хочеш бути щасливим – грайся!
Народна мудрість
Для дітей дошкільного віку гра складає основний зміст життя, виступає ведучою діяльністю, адже до неї залучаються всі сторони особистості. Дитина рухається, розмовляє, сприймає, міркує - в процесі гри активно працює уява, пам’ять, підсилюються емоційні та вольові прояви. За ствердженням К. Д. Ушинського, в грі дитина «живе, і сліди цього життя глибше залишаються в ній, ніж сліди справжнього життя…». В силу цього гра виступає як потужній засіб навчання.
Сучасні психологи закликають повернути дітям найголовніше - можливість грати в ігри, а класики педагогики та психології волають до нас із глибини віків - зберегти дітям дитинство. Гра по своїй суті багатофункціональна, вона сприяє виконанню гармонійно розвинутої особистості. Наприклад, ігри на місцевості, тобто ігри на прогулянках, просто неба, виховують фізичні якості, розширюють кругозір, допомагають розвивати допитливість дітей, тренують пам'ять, увагу, логічне мислення. Недарма їх називають гімнастикою розуму.
Надихнути педагогів і дати їм теоретичні та практичні знання для проведення цікавих, корисних, пізнавальних ігр під час прогулянок у дитячому садку.
ознайомити педагогів із досвідом проведення ігор під час прогулянок у дитячому садку;
надати методичні рекомендації щодо організації вільної та сюжетно-рольової гри під час прогулянок;
розкрити теоретичні основи для визначення мети та завдань гри просто неба у дитячому садку;
дослідити різноманітні ігри, які можна використовувати під час прогулянок;
сприяти формуванню у педагогів вміння самостійно планувати і організовувати ігри на прогулянках з дітьми.
ознайомлення педагогів із досвідом проведення ігр під час прогулянок у дитячому садку;
вивчення методичних рекомендації щодо організації вільної та сюжетно-рольової гри під час прогулянок;
вивчення теоретичних основ для визначення мети та завдань гри просто неба у дитячому садку;
дослідження різноманітних ігр, які можна використовувати під час прогулянок;
формування у педагогів вміння самостійно планувати і організовувати ігри на прогулянках з дітьми.
Педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів дошкільної освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.