Відбувся в п'ятницю 23 лютого 2024 року о 18:00
«Дитяча тривожність: стратегії допомоги»
практична психологиня вищої категорії, ведуча навчальних тренінгів та семінарів для дітей, педагогів, психологів; викладачка спецкурсу у закладі вищої освіти; сертифікована...читати все
практична психологиня вищої категорії, ведуча навчальних тренінгів та семінарів для дітей, педагогів, психологів; викладачка спецкурсу у закладі вищої освіти; сертифікована танцювально-рухова терапевтка. Спеціалізації: системна сімейна психотерапія, позитивна психотерапія; індивідуальне, дитяче, сімейне консультування.
приховати75 грн.
до 23 лютого включно
90 грн.
з 24 лютого
Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
За останні роки помітно збільшилась кількість інформації про катастрофи, соціальні та природні катаклізми, великого впливу завдала війна, що само собою актуалізує проблему тривоги, оскільки на всі ці явища захисною реакцією людини у першу чергу є страх. Діти частіше спостерігають ці прояви у дорослих, інколи мало отримують від них уваги, а отже, відчувають необхідність у підтримці, відсутність якої може стати ґрунтом для актуалізації страхів.
Дитинство та юність являються одними з основних вікових періодів ризику розвитку симптомів та синдромів тривожності, яка може варіюватися від легких симптомів до тривожних розладів. Тривога стосується реакції мозку на небезпеку, подразників, яких організм активно намагатиметься уникати.
Тема дитячої тривожності стає все більш актуальною сьогодні з кількох причин:
сучасний темп життя;
вплив медіа та інтернету;
загальний навчальний тиск;
пандемія та ізоляція;
війна.
З огляду на ці чинники, важливо надавати дітям інструменти для ефективного управління своїми емоціями та розвивати навички, які сприяють їх психічному благополуччю.
Ознайомити педагогічних працівників з напрацюваннями, щодо заданої теми. Поділитися практичними порадами, основними напрямами та техніками для використання в закладі освіти. Надати інформацію про прояви тривожності у дітей та алгоритми реагування на них.
розглянути можливі прояви тривожності у дітей;
надати інструментарій для допомоги вихованцям, які знаходяться у стані тривоги;
навчити застосовувати запропоновані методи у своїй практиці.
вміння екологічно використовувати запропоновані алгоритми взаємодії;
вміння переносити набуті знання на практику;
ознайомлення з прикладами та варіантами застосування запропонованих технік.
Практичні психологи, вихователі дошкільних закладів, педагоги загальноосвітньої школи, соціальні працівники, тьютори, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари