Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Реєстрацію завершено!

Вебінар переміщено в архів

Вебінар

Відбувся в п'ятницю 25 листопада 2022 року о 18:00

«Дислалія як одне з порушень мовлення. Практичні кейси дистанційної роботи»

Спікерка

вчителька-дефектологиня КУ Інклюзивно-ресурсний центр № 3 ДМР. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми потребами.

90 грн.

вартість без знижок

Вигода 45 грн.

45 грн.

з 26 листопада

Неможливо замовити сертифікат. Вебінар переміщено в архів. Кабінет вебінару (Обговорення та перегляд)

Запрошення через месенджери:

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

На сьогоднішній день все частіше можна зустріти людей, які не можуть грамотно побудувати свої висловлювання. Вчені наголошують на тому, що неграмотна вимова та логопедичний діагноз дислалія, мають між собою низку зв'язків. Мовлення досить важливе явище, без нього людина не розвивається гармонійно. Досить добре відомо що без мовлення не буває людини.

Всі психічні процеси формуються у перші роки життя людини, процес її розвитку залежить від успішного розвитку та виховання таких напрямів, а саме: фізичного когнітивного, соціального та мовленнєвого. Дуже важливо розвивати мовлення дитини, якщо ж ви бачите що у дитини присутні порушення мовлення, то необхідно разом зі спеціалістом проводити корекційну роботу щодо подолання даних порушень. Для успішного розвитку та корекції мовлення дитини можна використовувати різні ігрові прийоми та вправи. Останню в дошкільному та молодшому шкільному віці може забезпечити використання ігор та ігрових прийомів. Саме використання інтерактивних ігрових прийомів допоможе спеціалісту успішно провести корекційне заняття, не залежно від того в якому форматі воно проходить.

Мета

Теоретично обґрунтувати поняття дислалія та діти дислексики. Ознайомити з видами корекційної роботи з дітьми під час дистанційного навчання. 

Завдання:

  • ознайомити з поняттям дислалія та охарактеризувати особливості розвитку дітей дислексиків;

  • висвітлити провідні шляхи організації навчання дітей дислексиків; 

  • надати практичні поради щодо проведення логопедичних занять з дітьми під час дистанційного навчання. 

Очікувані результати:

  1. узагальнити та систематизувати знання щодо дислалії;

  2. сформовані вміння слухачів щодо організації навчання дітей дислексиків;

  3. здатність проводити цікаві корекційні заняття під час дистанційного навчання з використанням новітніх технологій.

Цільова авдиторія

Педагогічні працівники: вчителі-предметники, логопеди, вчителі початкових класів, вихователі. 

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 45 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Неможливо замовити сертифікат. Вебінар переміщено в архів.

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»