Відбувся в п'ятницю 13 жовтня 2023 року о 18:00
«Classroom management у закладі дошкільної освіти»
педагогиня з 13-річним досвідом, керівниця дитячого садочку, арттерапевтка, тренерка фестивалю “ART PRAKTIK kids”, спікерка тренінгового центру “СУПЕР САД”, спікерка студії онлайн-освіти “EdEra”.
75 грн.
до 13 жовтня включно
90 грн.
з 14 жовтня
Ми живемо у світі, де всюди є свої правила та закони, яких потрібно дотримуватись. Першою зовнішньою структурою, що відповідає за соціалізацію та включення особистості до правил соціуму, є дитячий садочок. Ця найперша зустріч формує уявлення дитини не тільки про певну поведінку серед людей, а насамперед про оточуючий світ в цілому (безпечний чи небезпечний), про людей в оточуючому світі (дружні чи ворожі), про себе (я хороший чи поганий). Ця внутрішня триєдина структура формує світосприйняття особистості на все життя. Саме в цей час завдання педагогів — адаптувати дитину до правил соціуму, щоб внутрішня структура складалась із “Я +”, “Люди+”, “Світ+”.
Навчити ефективно випрацьовувати правила з дошкільниками так, щоб виховувати їх свідомими, емпатичними, автентичними і щасливими особистостями.
аналіз поняття CLASSROOM MANAGEMENT в закладі дошкільної освіти, його функцій та впливу на майбутнє дітей;
ознайомлення з поняттям саморегуляції в дошкільному віці та чинників, що на неї впливають;
розгляд ефективних способів та шляхів відпрацювання правил з дитячим колективом в дошкільному закладі.
ознайомлення з теоретичним поняттям та функціями CLASSROOM MANAGEMENT в закладі дошкільної освіти; формування вміння розвивати важливі soft skills під час відпрацювання правил;
розуміння чинників, що впливають на саморегуляцію, та способів її розвитку у дітей; розуміння біологічних особливостей дошкільників та зміну методів роботи при відпрацюванні правил з кожною окремою дитиною; здатність ефективно формувати та відпрацьовувати правила з дошкільниками;
усвідомлення базових принципів комунікації з дітьми; розвиток та удосконалення навичок ненасильницької, екологічної комунікації;
знання і розуміння алгоритмів спілкування з дітьми зі спротивом та негативізмом на правила; розвиток вміння бачити потребу дитини за негативною поведінкою в межах CLASSROOM MANAGEMENT;
здатність застосовувати отримані знання на практичних “незручних” ситуаціях зі “складними” дітьми;
ознайомлення з креативними способами роботи з дітьми для відпрацювання правил та розвиток вміння їх генерувати самостійно.
Вихователі, помічники вихователів закладів дошкільної освіти та батьки дошкільників.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.