з програмою підвищення кваліфікації педадогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладахосвіти
пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її директору навчального закладу
Сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Замовити
Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години
Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
Після перегляду вебінару, Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.
Буде доступно після перегляду вебінару
Для більшості цивілізованих країн і їх громадян питання набуття знать, самоосвіти, передачі накопиченого досвіду завжди були важливим і не потребували доведення їх необхідності чи актуальності. Нині Україна твердо стала на шлях європеїзації стандартів, включно освітніх. Відтак, безперервність набуття знань і навиків як складова євроінтеграційного процесу, належної конкурентоспроможності на ринку праці та загальної культури й гармонійності особистості має бути прищепленою змалечку і міцно вкорінена для неухильного поступального розвитку гідних громадян.
Наразі перед освітянами стоїть завдання ненав’язливо донести кожному вихованцеві та учневі, що сьогоднішня відповідь біля дошки оцінка у щоденнику – це лише сходинка, ступивши на яку, треба одразу заносити ніжку на вищий щабель.
Ми вже сприймаємо як щось природнє мати серед своїх звичних дій спорт, правильне харчування, здоровий сон і цікаве дозвілля. Тобто, бути гармонійно і всебічно розвинутими. Цей «макрорівень» легко підтримувати, коли і на кожному «мікрорівні» здійснюється аналогічний всеохоплюючий злагоджений розвиток. Одним з таких «мікрорівнів» є здобуття освіти і навчальний процес, які, у свою чергу, зіткані з міріад конкретних – практичних і теоретичних навичок, умінь, здібностей. І опанування кожним з цих елементів – в ідеалі – має теж бути різностороннім, але злагодженим.
Тому актуальність вебінара, власне, продиктована епохою, в якій ми живемо: вимогливою до сучасників, які повинні уміти все: читати, писати, слухати, розуміти – як власною, так і мовою техніки чи іноземною мовою.
Запропонувати власні та провідні світові методики, аби спільно крокувати «у ногу» з часом, ділитися та переймати досвід, щоб бути готовими дати гідні пропозиції найвимогливішим запитам сучасного учнівства; ознайомити слухачів з власними методами та прийомами викладання; зробити свій внесок, надати підтримку викладанню, розвитку та вивченню чотирьох основних навичок у процесі опанування мовою.
розповісти про важливість ритуалізації та безперервності процесу навчання;
акцентувати на значимості читання, письма, говоріння та сприйняття на слух як окремих навичок, їх потенціалу та синергії при паралельній активації;
запропонувати алгоритм створення презентації як фактичного втілення здобутих знань і активованих навичок.
підтримка чотирьох основних навичок володіння мовою навіть у періоди неактивного навчання;
створення презентацій для фіксації та унаочнення досягнень;
досягнення психоемоціонального задоволення та вироблення позитивного ставлення до невід’ємних рутин навчального процесу;
усвідомлення необхідності, доцільності й переваг забезпечення ритуалізації, безперервності, поступальності у освітньому процесі.
Педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів загальної та спеціалізованої середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, інших закладів позашкільної освіти, учителі-мовники та учителі-предметники, репетитори.
Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години