Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Несилові методи протидії булінгу
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся в середу 14 лютого о 18:00

«Безпечний онлайн-простір для дітей з інтелектуальними порушеннями»

Спікерка

заступниця директора з НВР міста Львів, учителька німецької мови та зарубіжної літератури, переможиця конкурсу «Успішний педагог 2022», дипломована спікерка Інституту...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.

Актуальність

З кожним роком діти та молодь використовують інтернет все більше та більше для навчання, розваг і спілкування. Зрозуміння та застосування стратегій безпеки в онлайн середовищі є критично важливим для запобігання ризикам, пов'язаним з цим. Діти з інтелектуальними порушеннями можуть бути особливо вразливими в онлайн середовищі через свої особливі потреби та обмеження. Вони можуть не мати достатньої інформації або навичок для захисту себе від шкідливого контенту або від потенційних загроз з боку зловмисників.

В рамках вебінару можуть бути надані практичні поради, інструменти та ресурси, які допоможуть слухачам створити безпечне онлайн середовище для дітей з інтелектуальними порушеннями. Це може включати в себе розгляд фільтраційних програм, навчання вмінню критично оцінювати контент та встановлення граничних параметрів для використання інтернету.

Мета

Надання практичних порад, інструментів та ресурсів, які допоможуть створити безпечне онлайн середовище для дітей з інтелектуальними порушеннями.

Завдання:

  • сформувати навички безпечного користування інтернетом;

  • розкриття поняття «сексторшин», загрози та виклики;

  • надання практичних порад для уникнення кібербулінгу;

  • орієнтація в перевагах та небезпеках інтернету для дітей з ІП.

Очікувані результати:

  1. розуміння специфічних потреб дітей з інтелектуальними порушеннями;

  2. впровадження ефективних стратегій захисту в інтернет просторі;

  3. розуміння ризиків для дітей у мережі, зокрема сексуальне насильство онлайн.

Цільова авдиторія

Вчителі, асистенти вчителів, асистенти дитини, класні керівники, заступники директора з НВР, практичні психологи, соціальні педагоги; учителі, що працюють в інклюзивному класі.

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»