Відбувся в понеділок 18 грудня 2023 року о 18:00
«Авторський читацький щоденник як новітній інструмент розвитку внутрішньої мотивації особистості»
вчителька української мови та літератури Ліцею “Educator” м. Києва; учителька-методистка; півфіналістка світової Премії Global Teacher Prize 2023; фіналістка Премії Global...читати все
вчителька української мови та літератури Ліцею “Educator” м. Києва; учителька-методистка; півфіналістка світової Премії Global Teacher Prize 2023; фіналістка Премії Global Teacher Prize Ukraine 2019; амбасадорка Премії Global Teacher Prize Ukraine; випускниця Школи освітніх управлінців Києво-Могилянської бізнес-школи; тренерка проєкту Служби Освітнього Омбудсмена "Освіта без корупції"; експертка з гендерного виховання Центру гендерної культури; переможиця Всеукраїнського конкурсу проєктів Євроклубів від Представництва Європейського Союзу в Україні; тренерка різноманітних освітніх тренінгів.
приховати75 грн.
до 18 грудня включно
90 грн.
з 19 грудня
Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
В умовах повномасштабної агресії і нагальної потреби відбудови освітньої системи України важливим аспектом є читацька грамотність та мотивація до навчання. У цьому процесі особливу роль відіграє пошук інноваційних засобів формування літературної компетентності особистості НУШ. Дієвим інструментом для цього є авторський читацький щоденник, розроблений з урахуванням психологічних, вікових та індивідуальних особливостей учнів та учениць. Читацька грамотність — складова успіху українського учнівства.
На основі огляду результатів міжнародного дослідження PISA висвітлити сучасний рівень читацької грамотності учнів та учениць, презентувати новітній методичний інструмент з розвитку літературної компетентності учнівства НУШ.
проаналізувати поняття «читацька грамотність», шляхи її формування та сучасний стан;
наголосити на взаємозвʼязку внутрішньої мотивації і читацької культури учнів та учениць НУШ;
презентувати новітній інструмент розвитку читацької грамотності — авторський читацький щоденник;
надати практичні поради із застосування читацького щоденника у власній педагогічній діяльності.
розуміння сутності поняття «читацька грамотність», шляхів її формування та сучасного стану;
осмислення взаємозвʼязку внутрішньої мотивації і читацької культури учнів та учениць НУШ;
здатність використовувати новітній інструмент розвитку читацької грамотності — авторський читацький щоденник;
готовність до формування внутрішньої мотивації і читацької грамотності учнівства НУШ;
здатність застосовувати читацький щоденник у власній педагогічній діяльності.
Педагогічні працівники ЗЗСО різних форм власності, адміністрація закладів освіти, працівники ЦПРПП, працівники закладів позашкільної освіти, шкільні бібліотекарі, батьки учнів та учениць.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари