Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Учнівська ініціатива в дії: розвиток творчого потенціалу особистості
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся у вівторок 12 листопада 2019 року о 18:00

«Асертивність: що це за навичка і для чого вона вчителям»

Спікер/ка

кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка, когнітивно-поведінкова психотерапевтка.

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Під час проведення вебінара буде розіграно "Щоденник щасливого вчителя". Про усі деталі  та умови участі у розіграші креативного щоденника ви дізнаєтесь у ході вебінара. Тож якщо хочете бути щасливим вчителем, швидше реєструйтесь та отримуйте можливість виграти щоденник. 

 

 

 

Анотація

Робота педагога – це не лише підготовка планів та конспектів занять, пошук найбільш актуальної та корисної інформації, яку можна цікаво представити дітям, постійний професійний розвиток і самовдосконалення. Робота педагога – це, передусім, спілкування: спілкування з вихованцями і учнями, їх батьками, з колегами та з адміністрацією. Саме в ході активного спілкування відбувається найбільш ефективний виховний вплив. Втім, іноді інтенсивна міжособистісна взаємодія виснажує, а спілкування приймає такі форми, які відверто порушують психоемоційне благополуччя педагога. В таких ситуаціях підвищується ризик роздратування, надмірно емоційного (а іноді навіть і дещо агресивного) реагування на слова співрозмовника. Все це може чинити суттєвий негативний вплив як на комунікативний процес, так і на образ педагога. Саме тому особливого значення набуває формування у вчителів навичок асертивності та розвиток уміння м’яко, але наполегливо відстоювати власні кордони в міжособистісній взаємодії.

Мета

  • Розкрити поняття асертивності.
  • Проаналізувати способи асертивної поведінки.
  • Представити конкретні методики розвитку асертивності.

Завдання

  1. Розглянути поняття асертивності, розкрити та охарактеризувати функції асертивної поведінки.
  2. Виокремити та узагальнити відмінності між асертивністю та агресивністю.
  3. Сформувати загальне уявлення про особистісні кордони та уміння їх дотримуватись.
  4. Обговорити значення асертивності у взаємодії вчителя з іншими учасниками освітнього процесу.
  5. Визначити практичні шляхи розвитку асертивності.

Очікувані результати

Під час вебінара, слухачі:

  • дізнаються, що таке асертивність та чим вона відрізняється від агресивності;
  • ознайомляться з основними прийомами асертивної комунікації;
  • усвідомлять власні особисті кордони та дізнаються способи їх неагресивного відстоювання.

Цільова аудиторія

Вчителі, вихователі дошкільних закладів, адміністративні працівники закладів освіти, психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»