Вебінар

Відбувся в понеділок 08 липня о 18:00

«Арттерапевтичний тренінг з відновлення ресурсного стану освітян “Моя психоемоційна рівновага”»

Спікер/ка

практична психологиня, арттерапевтка, коучиня із розвитку Soft skills та емоційного інтелекту, авторка ресурсних арттерапевтичних практик “Єство” та “Берегиня”, спікерка міжнародних конференцій із питань ментального здоров’я.

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Ресурсний стан — це поняття, яке широко використовується в психології та має важливе значення в контексті нашого самопочуття та якості життя. Це стан психічної та фізичної енергії, який дозволяє нам ефективно адаптуватися та справлятися з повсякденними стресорами.

Коли в країні війна, то люди перебувають в стані перманентного стресу. Вони переживають за своє життя та життя своїх близьких, постійно читають тривожні новини, непокояться про своє майбутнє. Все це перевантажує психіку та нервову систему і спричиняє емоційну втому, протидією якій є відновлення свого ресурсного стану.

Мета

Розкрити питання принципів екологічної роботи, ознайомлення учасників з особливостями арттерапевтичних профілактичних та ресурсних вправ; висвітлити практичні техніки для саморефлексії педагогів з використанням арттехнік; розбір потенціалу арттерапії на практиці для відновлення ресурсного стану, ознайомити із покроковою копінг-стратегією BASIC+PH та з її авторською модифікацією “Життєвий маяк”.

Завдання:

  • аналіз понять ресурс особистості, копінг-стратегія, екологічне проживання емоцій;

  • ознайомлення з особливостями використання арттерапевтичних ресурсних та відновлюючих практик;

  • розгляд способів і шляхів для відстеження власного психоемоційного стану;

  • демонстрація практичних арттерапевтичних діагностичних, тілесних, ресурсних та стабілізуючих вправ;

  • орієнтація уваги освітянства на підтримку ментального здоров’я;

  • дослідити покрокову модель копінг-стратегії BASIC+PH;

  • надати практичні поради для реалізації саморефлексії та саморегуляції.

Очікувані результати:

  1. розуміння понять ресурс особистості, копінг-стратегія, екологічне проживання емоцій;

  2. здатність застосовувати арттерапевтичні ресурсні та відновлюючі практики;

  3. ознайомлення з новаціями в сфері психічного здоров’я для відстеження власного психоемоційного стану;

  4. розуміння структури копінг-стратегії BASIC+PH та її авторської модифікації “Життєвий маяк”;

  5. здатність відстежувати і керувати власним ресурсом і емоційним станом;

  6. фокус уваги на профілактичні арттерапевтичні вправи для відновлення власного ресурсного стану;

  7. формування вміння зняття нервово-психічної напруженості;

  8. осмислення значення арттерапії для саморефлексії та саморегуляції власного ментального стану.

Цільова авдиторія

Вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги.

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»