Відбувся у вівторок 16 червня 2020 року о 18:00
«Арт-терапевтична педагогіка: розвиваємо дошкільнят творчістю»
дитяча психологиня, дефектологиня, тренерка, старша викладачка кафедри дошкільної і початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка,...читати все
дитяча психологиня, дефектологиня, тренерка, старша викладачка кафедри дошкільної і початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, співавторка програми «Я-киянин», співавторка програми «Дошкільна стежина», авторка друкованих праць наукового і практичного спрямування (близько 30-ти), зошитів з розвивальними завданнями для дошкільнят та молодших школярів.
приховати59 грн.
до 16 червня включно
90 грн.
з 17 червня
Під час вебінара поговоримо про організаційні та методичні компоненти арт-терапевтичної педагогіки з дітьми в умовах закладу дошкільної освіти. Сутність арт-терапевтичної педагогіки полягає в пропедевтичному, розвивальному, стимулюючому і корекційному впливі мистецтва на дитину. Розглядаються особливості використання арт-терапевтичних прийомів в роботі з дітьми. Звертається увага на використання арт-терапевтичного методу в психолого-педагогічній роботі з дітьми. Розглядається методика роботи з дітьми, які мають поведінкові і емоційні порушення, тривожні, мають труднощі при взаємодії з однолітками.
Підвищити компетентності педагогів щодо теоретичних і практичних аспектів в роботі з дітьми в умовах закладу дошкільної освіти.
ознайомити з поняттями «арт-терапія», «арт-терапевтична педагогіка»;
виділити вихідні принципи та завдання арт-терапії;
визначити організаційні та методичні компоненти системи арт-терапевтичної роботи з дітьми ;
розкрити особливості використання арт-терапевтичних прийомів;
розкрити напрямки арт-терапії : ізотерапія, музична терапія, пісочна терапія, казкотерапія.
ознайомлення з методом арт-терапевтичної педагогіки та його особливістю застосування у закладі дошкільної освіти;
ознайомлення з особливістю арт-терапевтичних прийомів;
вміння орієнтуватися в причинах, профілактиці і способах подолання тривожності у дітей;
ознайомлення з практичними методами роботи, іграми, вправами;
створення моделі розвивального емоційного середовища та узагальнення методичних складових системи арт-терапевтичної роботи.
Педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів дошкільної освіти, практичні психологи закладів дошкільної освіти, вчителі-дефектологи закладів дошкільної освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.