Апатія у дітей та підлітків: причини виникнення і алгоритми подолання

Безкоштовний перегляд

Як додати вебінар у підвищення кваліфікації?

Ознайомитись

з програмою підвищення кваліфікації педадогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладахосвіти

Роздрукувати

пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її директору навчального закладу

Замовити

Сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Замовити

Вебінар відбувся в четвер, 18 лютого о 18:00
59 грн.
за умови замовлення сертифікату до 18 лютого включно
70 грн.
за умови замовлення сертифікату з 19 лютого

Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі
У ньому вказується тривалість 2 академічні години

Всеосвіта є суб`єктом підвищення кваліфікації

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.
Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.

Онлайн тестування Безкоштовно

Після перегляду вебінару, Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Буде доступно після перегляду вебінару

Отримайте переваги:
За 70 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Сертифікат
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити Сертифікат
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Сертифікат
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінар

Інформація про спікера

Литвиненко Олена Олександрівна  – кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка, когнітивно-поведінкова психотерапевтиня.

«Паралельно з викладанням в Університеті вже досить тривалий час працюю практичним психологом в закладах освіти. Зараз активно збираю матеріал для своєї докторської дисертації, присвяченої особливостям особистісного становлення підлітків.»

Посилання на сторінку спікерки: https://vseosvita.ua/user/id528849/webinar

Гарна новина для всіх користувачів. Якщо Вам теж припав до душі наш шопер "Майстер педагогіки"- обов'язково долучайтеся до вебінара. Під час етеру буде оголошено умови розіграшу цього красеня. Чекаємо на вебінарі!

Анотація

Останнім часом до практичних психологів звертається все більше батьків та вчителів зі скаргою на те, що діти і підлітки нудьгують у школі, мають мало терпіння і реальних друзів. Ця проблема, виникнувши кілька років тому, особливо загострилась у період карантину і обумовленого ним дистанційного та змішаного навчання. Нестача довірчої міжособистісної взаємодії, а також невміння встановлювати і підтримувати теплі стосунки з однолітками принциповим чином впливають на процес формування особистості учнів. Адже відомо, що спілкування з друзями і приятелями є надзвичайно важливим для молодших школярів, а у віці від 11 до 17 років і взагалі стає провідною діяльністю. Тож складно переоцінити наслідки його нестачі, або порушень. Крім того, інформаційне перевантаження, занурення в онлайн-простір та недотримання правил кібер-гігієни часто призводять до зниження настрою і життєвого тонусу, появи апатії та втрати інтересу до подій реального навколишнього світу. Тому в часі вебінара ми детально проаналізуємо передумови формування дитячої байдужості та визначимо причини виникнення комунікативних порушень. Ну і, звісно ж, шукатимемо способи подолання цих явищ. Адже створення умов для повноцінного психологічного і соціального функціонування дітей є чи не найважливішим завданням дорослих, які їх оточують.

Мета

Розглянути проблему порушень дитячої комунікації та втрати інтересу до реального навколишнього світу, а також проаналізувати способи подолання цих проблем і узагальнити шляхи попередження рецидивів.

Завдання:

  • розглянути поняття спілкування та роль дружньої взаємодії з однолітками у житті дітей і підлітків;

  • визначити причини виникнення комунікативних порушень і способи їх подолання;

  • розкрити явище дитячої і підліткової байдужості та апатії;

  • проаналізувати можливі способи поведінки дорослих, спрямованої на подолання такої байдужості;

  • познайомити із шляхами попередження рецидивів апатії та комунікативних порушень.

Очікувані результати:

  1. знання і розуміння причин порушення комунікативних навичок у дітей та підітків;

  2. ознайомлення з техніками та прийомами попередження таких порушень;

  3. усвідомлення передумови формування дитячої апатії та узагальнення способів її подолання.

Цільова аудиторія

Вчителі-предметники, класні керівники, психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.

Після перегляду Ви зможете замовити сертифікат про участь у вебінарі «Апатія у дітей та підлітків: причини виникнення і алгоритми подолання» та додати його у свій план підвищення кваліфікації. Тривалість: 2 академічні години
59 грн.
за умови замовлення сертифікату до 18 лютого включно
70 грн.
за умови замовлення сертифікату з 19 лютого

Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години

Сертифікат про підвищення кваліфікації від «Всеосвіта»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по-батькові особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінара
  10. Підпис автора вебінара
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»