з програмою підвищення кваліфікації педадогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладахосвіти
пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її директору навчального закладу
Сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Замовити
Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години
Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
Після перегляду вебінару, Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.
Буде доступно після перегляду вебінару
Чудова новина для всіх користувачів. Якщо Ви теж піклуєтеся про довкілля та давно заглядалися на наш шопер "Зберігай спокій, я супервчитель" - обов'язково долучайтеся до вебінара. Під час етеру буде оголошено умови розіграшу шоперу і, можливо, саме Вам пощастить стати його володарем.
Останнім часом простежується послідовна тенденція всеосяжного виховання лідерських якостей. Педагоги, психологи, а, головним чином, батьки докладають максимум зусиль, щоб стимулювати дитину бути кращою, розумнішою та успішнішою за інших і, водночас, мати гарні стосунки з оточуючими та користуватись популярністю серед однолітків. Вважається, що розвиваючи у собі перераховані якості, людина обов’язково буде успішною на будь-якому етапі свого життя та у будь-якій діяльності. Чи правда це так? І чи не травмує дитину таке автоматизоване творення з неї лідера? Відповіді на ці запитання ми шукатимемо в часі вебінару. Крім того поговоримо про те, які особистісні риси та прояви дозволяють людині бути ефективним лідером, а які визначають її прагнення всіма силами уникати лідерських позицій. Ну і, все ж таки, проаналізуємо методики діагностики лідерських якостей та тренінгові вправи, спрямовані на актуалізацію лідерського потенціалу.
Розкрити поняття та соціальні механізми виникнення лідерства, проаналізувати особистісні якості, які забезпечують прагнення людини займати лідерські позиції, визначити «протипоказання» до виховання лідерства, а також представити конкретні методики діагностики лідерських якостей та тренінгові вправи, спрямовані на актуалізацію лідерського потенціалу.
розглянути поняття лідерства, його еволюційний та соціальний зміст, а також значення для сучасних школярів;
проаналізувати доцільність примусового формування лідерських якостей в учнів;
сформувати загальне уявлення про особистісні передумови формування лідерського потенціалу;
визначити методики діагностики лідерських якостей;
розглянути тренінгові вправи, спрямовані на актуалізацію лідерського потенціалу.
розуміння природи лідерства та причин виникнення сучасної тенденції до загальнообов’язкового формування лідерських якостей;
узагальнення принципів діагностики особистісних рис, які відповідають за формування лідерського потенціалу учнів;
ознайомлення з основними стратегіями визначення лідерських якостей та актуалізації лідерського потенціалу школярів.
Педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів загальної середньої професійної (професійно-технічної) освіти, психологи.
Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години