і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію

Як створювати і використовувати різноманітні навчальні завдання для розвитку дослідницьких умінь учнів

Вебінар відбувся

в понеділок, 21 січня 2019 о 20:00:00

Перегляд безкоштовний
Свідоцтво підтверджує Вашу участь
у вебінарі. У ньому вказується
тривалість в академічних годинах.
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 21 січня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 22 січня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «Та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». (У разі, якщо Ви не набрали достатньо правильних відповідей, інформація не відображатиметься) "

Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Ягенська Галина Василівна – вчитель біології Луцької гімназії № 21 імені Михайла Кравчука, доцент кафедри теорії та методики викладання шкільних предметів Волинського ІППО. Залужений учитель України, кандидат педагогічних наук. Переможець Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2004» в номінації «Біологія»

Захистила кандидатську дисертацію на тему «Формування дослідницьких умінь учнів у процесі вивчення біології в основній школі». Автор підручників та методичних посібників з біології видавництва «Видавничий дім «Освіта».

  1. Довгаль І. В. Біологія : підруч. для 7 кл. загальноосвітн. навч. закл. / І. В.  Довгаль, Г. В. Ягенська та ін. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2016 – 256 с.
  2. Жолос О. В. Біологія : підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. В. Жолос, Г. М. Толстанова, Г. В. Ягенська – Х. : ФОЛІО, 2016. – 304 с.
  3. Ягенська Г. В. Біологія. 8 клас. Зошит для поточного та тематичного оцінювання / Г. В. Ягенська, Д. П. Василюк, Г. П. Лойош. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2016. – 136 с.
  4. Ягенська Г.  В. Біологія. 9 клас. Зошит для поточного і тематичного оцінювання / Г. В. Ягенська – К.: Видавничий дім «Освіта», 2017. – 112 с.
  5. Ягенська Г. Урізноманітнення завдань як засіб реалізації компетентнісного підходу  до навчання біології у школі / Ягенська Г. // Біологія і хімія в рідній школі. – 2018. - №1. – С. 13-20.
  6. Ягенська Г.В. Я дослідник. Біологія. 7 клас. : Дослідницький практикум / Г. В. Ягенська . – К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. – 88 с.

Особиста сторінка спікера: https://vseosvita.ua/user/id67547

Цільова аудиторія: учителі (передусім біології та інших природничих дисциплін), які зацікавлені у пошуку шляхів розвитку дослідницьких умінь учнів

Мета: розширити спектр видів і форм навчальних завдань, що сприяють формуванню дослідницьких умінь

Завдання:

 1.  Ознайомити аудиторію з ідеєю ієрархічності дослідницьких умінь.
 2.  Довести необхідність міжпредметної інтеграції у навчальному закладі передусім у сфері формування компетентностей (а не лише змісту).
 3.  Продемонструвати авторські форми навчальних завдань, що сприяють формуванню базових умінь.
 4.  Надати практичні рекомендації щодо їх створення та застосування в освітньому процесі.

Очікувані результати:

Глибше розуміння шляхів міжпредметної  інтеграції  у навчальному закладі.

Розширення спектру видів і форм навчальних завдань, що будуть використовуватися на уроках і в позаурочній роботі.

Попередній план

 1.  Структура дослідницької компетентності. Ієрархія дослідницьких умінь.
 2.  Методична система формування дослідницьких умінь учнів та шляхи її реалізації.
 3.  Навчальні завдання як один з основних засобів формування дослідницьких умінь. Функції навчальних завдань.
 4.  Як створювати цікаві завдання на формування уміння класифікувати та аналізувати.
 5.  Завдання на формування уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, висувати гіпотези, аналізувати, планувати і проводити експерименти.
 6.  Моделювання діяльності дослідника

Якщо Ви бажаєте отримати Свідоцтво про участь у вебінарі «Як створювати і використовувати різноманітні навчальні завдання для розвитку дослідницьких умінь учнів» оплатіть його вартість Після чого Свідоцтво буде доступне для скачування у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення, або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 21 січня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 22 січня