Відбувся в понеділок 21 січня 2019 року о 20:00
«Як створювати і використовувати різноманітні навчальні завдання для розвитку дослідницьких умінь учнів»
– вчитель біології Луцької гімназії № 21 імені Михайла Кравчука, доцент кафедри теорії та методики викладання шкільних...читати все
– вчитель біології Луцької гімназії № 21 імені Михайла Кравчука, доцент кафедри теорії та методики викладання шкільних предметів Волинського ІППО. Залужений учитель України, кандидат педагогічних наук. Переможець Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2004» в номінації «Біологія»
Захистила кандидатську дисертацію на тему «Формування дослідницьких умінь учнів у процесі вивчення біології в основній школі». Автор підручників та методичних посібників з біології видавництва «Видавничий дім «Освіта».
Особиста сторінка спікера: https://vseosvita.ua/user/id67547
приховати90 грн.
до 21 січня включно
Цільова аудиторія: учителі (передусім біології та інших природничих дисциплін), які зацікавлені у пошуку шляхів розвитку дослідницьких умінь учнів
Мета: розширити спектр видів і форм навчальних завдань, що сприяють формуванню дослідницьких умінь
Завдання:
1. Ознайомити аудиторію з ідеєю ієрархічності дослідницьких умінь.
2. Довести необхідність міжпредметної інтеграції у навчальному закладі передусім у сфері формування компетентностей (а не лише змісту).
3. Продемонструвати авторські форми навчальних завдань, що сприяють формуванню базових умінь.
4. Надати практичні рекомендації щодо їх створення та застосування в освітньому процесі.
Очікувані результати:
Глибше розуміння шляхів міжпредметної інтеграції у навчальному закладі.
Розширення спектру видів і форм навчальних завдань, що будуть використовуватися на уроках і в позаурочній роботі.
Попередній план
1. Структура дослідницької компетентності. Ієрархія дослідницьких умінь.
2. Методична система формування дослідницьких умінь учнів та шляхи її реалізації.
3. Навчальні завдання як один з основних засобів формування дослідницьких умінь. Функції навчальних завдань.
4. Як створювати цікаві завдання на формування уміння класифікувати та аналізувати.
5. Завдання на формування уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, висувати гіпотези, аналізувати, планувати і проводити експерименти.
6. Моделювання діяльності дослідника
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари