з програмою підвищення кваліфікації педадогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладахосвіти
пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її директору навчального закладу
Сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Замовити
Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години
Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
Після перегляду вебінару, Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.
Буде доступно після перегляду вебінару
До чого може призвести негативне ставлення до помилок? Адже загальновизнаним є той факт, що кожна людина має право на помилку. А дитина – тим паче! Зазвичай батьки та вчителі негативно сприймають помилки дітей, намагаючись їх мотивувати на щось більше для їхнього ж власного щасливого майбутнього. Але при цьому вони не враховують наслідки своїх виховних прийомів. Адже вказування на помилку дає привід для засудження і звинувачень дитини, створює комплекс "лузера", призводить до різних розладів тощо.
Коли робота над помилками сприйматиметься як можливість навчитись у позитивній, безпечній та гармонійній атмосфері, вона буде здаватись дітям, навпаки, пізнавальною та цікавою справою. Тому, щоб створити таку атмосферу батьки та педагоги повинні вибачати своїх дітей і допомагати їм вибачати самих себе.
Усі ми недосконалі, тому так важливо навчити дітей радіти помилкам та розглядати їх як можливість вчитись, розвиватись і вдосконалюватись. А як саме цього досягти поговоримо під час вебінара.
Надати поради щодо організації навчання таким чином, щоб вказування на помилку призводило лише до позитивних наслідків.
ознайомити з наслідками негативного ставлення дітей до помилок;
надати техніки, завдяки яким діти повторно виконають завдання і покращать власні результати;
розповісти як почати застосовувати ігрові прийоми для отримання бажаного ефекту.
активна наполеглива робота над завданнями педагога та учнів;
усвідомлення важливості формування позитивного ставлення до помилок;
застосування ігрових практик, які сприятимуть гармонійному клімату у приміщенні під час навчання.
Експерти в освіті будь-якого рівня (заступники директорів, директори шкіл, методисти),педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, соціальні педагоги, батьки учнів, психологи.
Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години