і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о

Як підготувати ефективне практичне заняття з історії

Вебінар відбувся

в четвер, 31 січня 2019 о 20:00:00

Перегляд безкоштовний
Свідоцтво підтверджує Вашу участь
у вебінарі. У ньому вказується
тривалість в академічних годинах.
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 31 січня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 01 лютого

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Костюк Ірина Альбертівна,  вчитель історії вищої категорії, вчитель-методист, педагогічний стаж 33 р., у тому числі в якості вчителя історії, правознавства та суспільствознавства 24р.

У 2006-2008 рр. працювала у Львівському регіональному центрі оцінювання якості освіти. Брала участь в укладанні тестових завдань у форматі ЗНО з історії України та всесвітньої історії, була залучена як експерт для оцінки  укладених завдань у 2007-2009 рр.

З 2011 року працюю методистом Кабінету розвитку освіти  ЛОІППО.

З 2000 р. працюю у міжнародних проектах з історичної та громадянської освіти, є співавтором, освітнім редактором багатьох навчальних посібників для учнів та вчителів з історичної та громадянської освіти, у тому числі міжнародного рівня, маю звання Амбасадора (посла) EUROCLIO  – міжнародної асоціації історичної освіти. Була учасницею, у тому числі як доповідач, міжнародних семінарів та конференцій у майже 20 країнах.  Є автором численних публікацій з питань історичної та громадянської освіти в українських та міжнародних виданнях.

У 2011-2012 рр. була членом робочої групи при МОН зі створення Стандарту, освітня галузь «Суспільствознавство», та навчальної програми з історії для основної школи, є співавтором підручника для 5 класу «Історія України. Вступ до історії» [О. І. Пометун, І. А. Костюк, Ю. Б. Малієнко, К.:2013].

Співпрацюю із Всеукраїнською програмою «Розуміємо права людини» в якості тренера та експерта у сфері освіти з прав людини, а також співпрацюю як тренер із Освітньою платформою «Критичне мислення». Маю досвід експертизи підручників з історії в робочій групі ІМЗО, проведення вебінарів.

Посилання на автора: https://vseosvita.ua/user/id67453

Опис

Без навчання, базованого на історичних джерелах, учні не мають змоги зрозуміти роботу істориків-дослідників, отже не отримують досвіду власної інтерпретації історичних подій явищ, процесів. Використання історичних джерел  у формі практичних занять дозволяє ефективніше розвивати ключові та предметні компетентності. Включення історичних джерел не лише як хрестоматійних прикладів документів після параграфу, а як самодостатніх візуальних й текстових джерел інформації дозволяє не лише урізноманітнити  вивчення нового матеріалу, але й стимулювати учнів до самостійного пошуку інформації, розвивати критичне мислення, показати багатоаспектність та багатоперспективність у вивченні минулого.

Мета вебінару

Показати дидактичні можливості навчання історії через використання різного виду історичних джерел та способи організації навчального матеріалу практичних занять.

Завдання вебінару

  1.  Продемонструвати різні методи організації навчального матеріалу з використання візуальних та інших історичних джерел.
  2.  Розкрити роль ключових запитань та різних видів пізнавальних завдань у стимулювання пізнавальної активності учнів різного віку.
  3.  Надати приклади  ефективних тем для практичних занять та їх методичні переваги;
  4.  Надати приклади компонування навчального матеріалу практичних занять, у тому числі на прикладі навчальної літератури, створеної за підтримки міжнародної асоціації історичної освіти EUROCLIO

Очікувані результати

Після ознайомлення з матеріалами вебінару слухачі/глядачі

зможуть:

  • пояснювати різницю між ключовими запитаннями та різними методами роботи з історичним джерелами на уроці історії;
  •  обирати найбільш оптимальну тему для практичного заняття та пояснювати критерії відбору.

 отримають:

  •  практичні поради щодо відбору та методичної організації навчального матеріалу для практичних занять.

Цільова аудиторія

Вчителі історії,  автори підручників з історії, методисти ІППО, методичних кабінетів районних та міських відділів освіти.

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Як підготувати ефективне практичне заняття з історії», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 31 січня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 01 лютого