Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Булінг чи дисциплінарний проступок працівника освіти: як розрізнити та як діяти
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся в понеділок 16 листопада 2020 року о 18:00

«Агресія у дітей та підлітків. Причини виникнення та алгоритми подолання»

Спікер/ка

кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка, когнітивно-поведінкова психотерапевтка.

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Анотація

Агресія та агресивність – надзвичайно потужні та руйнівні особистісні прояви. Еволюційно людина мала бути агресивною, щоб захистити себе і вижити у жорстокому та суворому світі. Але сьогодні об’єктивних небезпек навколо набагато менше: давно не треба протистояти хижим тваринам та представникам ворожих племен. То чому ж агресивність не стає рудиментом та не перестає проявлятись серед інших особистісних рис сучасних людей? Адже чи не в кожному класному колективі знайдеться один, або декілька учнів, чия агресивність є суттєво вищою за припустиму норму. Вони «вибухають» через найдрібніші причини, а іноді і зовсім без причин. Сила їх гніву є надзвичайно руйнівною, а над усуненням наслідків таких «вибухів» після їх завершення працюють і вчителі, і батьки, та й самі «агресори». То як же взаємодіяти з такими дітьми та чи можна допомогти їм втамувати свою руйнівну активність – про все це ми поговоримо на вебінарі. Крім того, ми визначимо, чи буває агресивність корисною, та як можна конструктивно її використовувати. А також проаналізуємо методи і методики психологічної діагностики та корекції агресивних проявів.

Мета

Розкрити поняття та біологічний механізм виникнення агресивності, проаналізувати захисні функції агресії, визначити критерії, за якими агресивність можна вважати надмірною, а також представити конкретні методики практичної роботи з дитячою та підлітковою агресивністю.

Завдання:

  1. розглянути поняття агресії, агресивності та експлозивності («вибуховості»), розкрити біологічні механізми їх виникнення;

  2. проаналізувати окремі види агресивних проявів та їх значення для людини;

  3. сформувати загальне уявлення про причини появи агресивної поведінки у дітей та підлітків;

  4. визначити способи подолання дитячої та підліткової агресивності;

  5. обговорити роль соціального оточення (вчителів, однокласників, батьків) у роботі, спрямованій на подолання агресивності.

Очікувані результати:

  • знання звідки береться агресія та яку агресивність можна вважати надмірною;

  • узагальнення критеріїв діагностування агресивних проявів та алгоритми роботи з дітьми і підлітками, які мають надмірну агресивність;

  • ознайомлення з основними стратегіями трансформації агресивних проявів учнів в конструктивну активність.

Цільова аудиторія

Психологи, практичні психологи закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, класні керівники та вчителі-предметники.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»