Тест:

Залік з навчальної дисципліни "Основи менеджменту і маркетингу"

10.05.2020
6 0
Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Це керівник професіонал, який працює за наймом і спеціалізується на примноженні прибутку

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

У чому полягає сутність поняття організація

3:

На встановлення відповідності

5 з 43 балів

Розташуйте наукові школи менеджменту в хронологічній послідовності виникнення

1

І школа

А

школа людських відносин

2

ІІшкола

Б

школа поведінкових наук

3

ІІІ школа

В

класична (адміністративна)школа

4

ІУ школа

Г

школа кількісного підходу

5

У школа

Ґ

школа наукового управління

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

На яке запитання відповідає планування, як функція менеджменту

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Організування як функція менеджменту — це

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Мотивація — це

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

У чому полягає сутність поняття "потреба"

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Для якого виду контролю першочергове значення має зворотний зв'язок

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Для якого виду контролю першочергове значення має зворотний зв'язок

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

У чому полягає сутність поняття "керівництво":

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

"Рух за гуманні стосунки ” на підприємстві заснував

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Процес обміну інформацією та змістовим значенням між двома або більше людьми (тобто передача інформації) це -

13:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Для цього стиля керівництва характерним є  те, що керівник сам вирішує групові цілі, сам приймає рішення, на підлеглих діє, головним чином наказом, розпорядженням, які не підлягають обговоренню.

14:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Це сукупність органів управління й управлінських працівників з певними масштабами своєї діяльності, компетенцією та специфікою виконуючих функцій

15:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Максимально використовувати власні можливості, свідомо керувати перебігом свого життя і переборювати зовнішні обставини це -

16:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Маркетингове середовище це

17:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

До некерованих факторів маркетингового середовища належать:

18:

На встановлення відповідності

4 з 43 балів

Поєднайте поняття та їх визначення

1

Життєвий цикл товару це

А

ім'я,термін, знак, символ, малюнок або їх поєднання, призначені для ідентифікації і виділення товарів чи послуг одного продавця або групи продавців серед товарів і послуг конкурентів.

2

Марка це

Б

сукупність всіх асортиментних груп товарів і товарних одиниць, пропонованих покупцям конкретним продавцем.

3

Цінова політика 

В

це період життя товару від моменту появи на ринку до  моменту  його  витиснення  більш  зробленим  товаром,  тобто фактично  до повного морального зносу.

4

Товарна номенклатура

Г

це діяльність підприємства, що спрямована на досягнення його головної мети за допомогою цін.

19:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Маркетингові посередники 

20:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Маркетинг це

21:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Чим характерна "виробнича концепція маркетингу"-

22:

На встановлення відповідності

3 з 43 балів

Поєднайте поняття та їх характеристику

1

Обмін це

А

це сукупність властивостей потрібних людині, що забезпечують їй отримання кращого набору вигід  за свої гроші.

2

Товар це

Б

це прагнення, яке прийняло специфічну форму у відповідності з безперервним культурним рівнем і особистістю індивіда.

3

 Потреба це

В

акт отримання  від когось бажаного об'єкта шляхом пропозиції чогось замість

23:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Це систематичне прийняття рішень, щодо фізичного переміщення і передавання власності на товар або послугу від виробника до споживача, включаючи транспортування, збереження й укладання угод-

24:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Підприємницька діяльність пов'язана з продажем товарів кінцевим споживачам: безпосередньо населенню для особистого некомерційного використання; підприємства, установи і організації для колективного споживання або господарських потреб це

25:

На встановлення відповідності

5 з 43 балів

Знайдіть відповідність між поняттями та їх характеристкою

1

Посередник

А

двостороння угода пов'язана з передавання у користування обладнання, транспортних засобів та іншого рухомого і нерухомого майна в обмін на лізингові платежі.

2

Франчайзинг

Б

організація громадської думки, яка сприяє успішному функціонуванню підприємства, досягненню ним поставлених цілей

3

Лізинг

В

підприємницька діяльність пов'язана з продажем товарів і послуг тим, хто купує їх з метою подальшого перепродажу або професіонального використання.

4

Пропаганда

Г

угода, за якою виробник продукту або послуги, захищеним товарним знаком  надає ексклюзивне право на розповсюдження на певній території своєї продукції або послуги незалежним підприємцям в обмін на визнані платежі за умови дотримання технологій виробничих і обслуговуючих операції.

5

Стимулювання збуту

Ґ

це використання короткотермінових заходів, розрахованих на швидке реагування ринку у відповідь на пропонування підприємством своєї продукції.

26:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Залежно від об'єкту реклама поділяється на

27:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Модель поведінки покупців, складається з наступних блоків

28:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Товар, ціна, методи розповсюдження та просування це-

29:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

В якій ситуації на покупця впливають економічні і політичні чинники найбільше

30:

З однією правильною відповіддю

1 з 43 балів

Нестаток, що став настільки нагальним, що змушує людину шукати шляхи і способи його задоволення

Рефлексія від 8 учнів

Сподобався:

6 2

Зрозумілий:

6 2

Потрібні роз'яснення:

5 3
Рекомендуємо

Залік з основ маркетингу

Залік з основ маркетингу

166

Аватар профіля Сопіжук Майя Тарасівна
Основи маркетингу
II курс

20 грн

Тест на тему "Основи маркетингу"

Тест на тему "Основи маркетингу"

79

Аватар профіля Бернадська Наталія Іванівна
Економіка
10—11 клас, I—V курси, дорослі та змішані

50 грн

Основи маркетингу. Контрольна робота №1

Основи маркетингу. Контрольна робота №1

211

Аватар профіля Сопіжук Майя Тарасівна
Основи маркетингу
II курс

20 грн

Риторика як мистецтво, наука й навчальна дисципліна

Риторика як мистецтво, наука й навчальна дисципліна

74

Аватар профіля Морозюк Валентина Михайлівна
Українська мова
10 клас та I курс

25 грн

Менеджмент навчання

Менеджмент навчання

32

Аватар профіля Саливін Марина Віталіївна
Здоров’я, безпека та добробут
6 клас

30 грн

Схожі тести

Виробничі ресурси і проблема вибору

Виробничі ресурси і проблема вибору

5127

Аватар профіля Якимчук Оксана Віталіївна
Економіка
10 клас

Економічна теорія

Економічна теорія

586

Аватар профіля Мовчан Олена Валентинівна
Економіка
дорослі

Тест на тему: Продуктивність та ефективність праці.

Тест на тему: Продуктивність та ефективність праці.

782

Аватар профіля Моренко Олена Юріївна
Економіка
дорослі

Основні фонди підприємства. Поняття і класифікація виробничих фондів підприємства.

Основні фонди підприємства. Поняття і класифікація  виробничих фондів підприємства.

1385

Аватар профіля Зінчук Наталія Іванівна
Економіка
дорослі

Бізнес-план як інструмент підприємницької діяльності, призначення і структура бізнес-плану підприємства

Бізнес-план як інструмент підприємницької діяльності, призначення і структура бізнес-плану підприємства

1354

Аватар профіля Зінчук Наталія Іванівна
Економіка
дорослі