Тест:

Тест: Модуль "Маркетинг"

04.11.2024
0 0
5—6 років, 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас, I курс, II курс, III курс, IV курс, V курс, VI курс, Дорослі, Змішаний

12

0

96

0

1
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Що таке маркетинг?

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Що входить у маркетинг-мікс (4P)?

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Яка основна мета маркетингу?

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Що є прикладом просування в маркетингу?

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Яке значення має "ціна" в маркетинг-міксі?

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Який з наведених прикладів належить до "місця" в маркетинг-міксі?

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Чим відрізняється "потреба" від "бажання" у маркетингу?

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Яке визначення найкраще підходить до поняття "цільова аудиторія"?

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Що таке сегментація ринку?

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Що найкраще характеризує бренд?

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Чому важливо знати свою цільову аудиторію?

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Який з методів маркетингу є найбільш сучасним?

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Тест на тему "Основи маркетингу"

Тест на тему "Основи маркетингу"

79

Аватар профіля Бернадська Наталія Іванівна
Економіка
10—11 клас, I—V курси, дорослі та змішані

50 грн

ТЕСТ :Модуль “Волейбол”

 ТЕСТ :Модуль “Волейбол”

540

Аватар профіля Чубенко Олександр Олександрович
Фізична культура
5—10 клас, 12 клас та I курс

20 грн

Тест: Модуль “Футбол”

Тест: Модуль “Футбол”

452

Аватар профіля Чубенко Олександр Олександрович
Фізична культура
5—9 клас

33 грн

Тест: Модуль “Футбол”

Тест: Модуль “Футбол”

315

Аватар профіля Чубенко Олександр Олександрович
Фізична культура
7—11 клас

33 грн

Залік з основ маркетингу

Залік з основ маркетингу

166

Аватар профіля Сопіжук Майя Тарасівна
Основи маркетингу
II курс

20 грн

Схожі тести

Виробничі ресурси і проблема вибору

Виробничі ресурси і проблема вибору

5128

Аватар профіля Якимчук Оксана Віталіївна
Економіка
10 клас

Економічна теорія

Економічна теорія

586

Аватар профіля Мовчан Олена Валентинівна
Економіка
дорослі

Тест на тему: Продуктивність та ефективність праці.

Тест на тему: Продуктивність та ефективність праці.

782

Аватар профіля Моренко Олена Юріївна
Економіка
дорослі

Основні фонди підприємства. Поняття і класифікація виробничих фондів підприємства.

Основні фонди підприємства. Поняття і класифікація  виробничих фондів підприємства.

1386

Аватар профіля Зінчук Наталія Іванівна
Економіка
дорослі

Бізнес-план як інструмент підприємницької діяльності, призначення і структура бізнес-плану підприємства

Бізнес-план як інструмент підприємницької діяльності, призначення і структура бізнес-плану підприємства

1355

Аватар профіля Зінчук Наталія Іванівна
Економіка
дорослі