Перевірьте свої знання з теми
Желаю успіху!
Конструктор тестів
Перевірьте свої знання з теми
Желаю успіху!
Перевірьте свої знання з теми
Желаю успіху!
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників це…
№2:
З однією правильною відповіддю
Інформаційні прийоми і матеріальні носії, котрі слугують для подання рекламної інформації та забезпечують необхідний ефект від рекламного впливу це…
№3:
З однією правильною відповіддю
Набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення це…
№4:
З однією правильною відповіддю
Графічне візуальне подання інформації, даних або знань, призначених для швидкого та чіткого відображення комплексної інформації це…
№5:
На встановлення відповідності
Поставте в відповідність Види реклами ії застосування
Інформаційна
застосовується на етапі зростання, коли фірма починає формувати вибірковий попит, враховуючи дії конкурентів на ринку.
Переконуюча (запобіжна)
застосовують фірми, у яких відсутні потреби розширяти ринок збуту.
Нагадувальна
застосовується на етапі виведення товару на ринок у період створення первинного попиту.
Престижна
застосовується на етапі зрілості товару для підтвердження раніше прийнятого вибору.
№6:
На встановлення відповідності
Поставте в відповідність
товарний знак
Оригінальний напис скороченого найменування фірми, товарної групи, виробленою даною фірмою, чи одного конкретного товару, що випускається нею це…
логотип (фірмовий шрифтовий напис)
Являє собою зареєстровані у встановленому порядку образотворчі, словесні, об'ємні, звукові позначення чи їхні комбінації, що використовуються власником для ідентифікації своїх товарів це…
фірмовий блок
Являє собою постійно використовуваний фірмовий оригінальний девіз це…
слоган (фірмове гасло)
Являє собою традиційне, часто уживане сполучення декількох елементів фірмового стилю. Найчастіше - це образотворчий ТЗ (товарна емблема) і логотип, наприклад, - фірми "Адідас".
корпоративний герой (КГ)
Важлива частина сформованого іміджу фірми. Комунікатор як би персоніфікує сам себе, розробляючи постійний, стійкий образ свого представника, посередника у комунікаціях з цільовою аудиторією це…
№7:
З кількома правильними відповідями
Які засоби розповсюдження реклами Ви знаєте?
№8:
З кількома правильними відповідями
Реклама у пресі ...
№9:
З кількома правильними відповідями
Реклама на місці продажу ...
№10:
З кількома правильними відповідями
Сувенірна реклама це ...
№11:
На встановлення відповідності
Поставте в відповідність
Реклама у пресі
календарі (постійні, кишенькові) і різні вироби з надрукуванням (ручки, блокноти, папки, запальнички, брелоки тощо).
Зовнішня реклама
вивіски, вітрини, рекламні планшети, реклама на упаковці товару
Реклама на місці продажу
рекламні щити, вздовж доріг, на стінах і дахах будинків, реклама на спортивних змаганнях, електронні табло
Сувенірна реклама
газетна реклама, журнальна реклама
№12:
З кількома правильними відповідями
Головні цілі реклами: ...
Рефлексія від 56 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди. Реклама. Психологія сприйняття реклами. Інфографіка