Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Тест:

Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди. Реклама. Психологія сприйняття реклами. Інфографіка

14.09.2022
11 Клас

22 проходження

9 запитань

239

0

0

Завантажити тест
придбати тест
Ціна:

20 грн

Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Вміст тесту:
Запитання №1 з однією правильною відповіддю Балів: 20%

Являє собою традиційне, часто уживане сполучення декількох елементів фірмового стилю. Найчастіше - це образотворчий ТЗ (товарна емблема) і логотип, наприклад, - фірми "Адідас".

Запитання №2 з однією правильною відповіддю Балів: 10%

Важлива частина сформованого іміджу фірми. Комунікатор як би персоніфікує сам себе, розробляючи постійний, стійкий образ свого представника, посередника у комунікаціях з цільовою аудиторією це…

Запитання №3 з однією правильною відповіддю Балів: 10%

Являє собою зареєстровані у встановленому порядку образотворчі, словесні, об'ємні, звукові позначення чи їхні комбінації, що використовуються власником для ідентифікації своїх товарів це…

Запитання №4 з однією правильною відповіддю

Запитання №5 з однією правильною відповіддю

Запитання №6 з однією правильною відповіддю

Запитання №7 з однією правильною відповіддю

Запитання №8 з однією правильною відповіддю

Запитання №9 з однією правильною відповіддю

Рефлексія від 9 учнів

Сподобався

7 2

Зрозумілий

6 3

Потрібні роз'яснення

7 2
придбати тест
Ціна:

20 грн

Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.