Конструктор тестів
50 грн
Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
Із заповненням пропусків у тексті
– форма звертання до споживачів з метою привернути їхню увагу до товарів чи послуг.
№2:
З кількома правильними відповідями
Перерахуйте типи рекламної продукції
№3:
На послідовність
Впорядкуйте етапи психологічного впливу реклами.
переконання
залучення уваги
збудження інтересу
прийняття рішення
Запитання №4 З кількома правильними відповідями
Запитання №5 Із заповненням пропусків у тексті
Запитання №6 Із заповненням пропусків у тексті
Запитання №7 Із заповненням пропусків у тексті
Запитання №8 З кількома правильними відповідями
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
50 грн
Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.