Тест:

Олімпіада з екології 10 клас

23.10.2023
0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

Зниження продуктивності організмів і призупинення життєвих процесів –це:

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

Процес підготовки рослин до перенесення ними морозів полягає у:

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

Чисто білкова форма життя:

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

Які представники груп організмів можуть виконувати функції продуцентів водних екосистем:

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

Що є основним джерелом енергії у біосфері:

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

Внесення в навколишнє середовище або виникнення в ньому нових, зазвичай не характерних фізичних чинників, хімічних і біологічних речовин, які шкодять природним екосистемам та людині – це:

7:

З кількома правильними відповідями

2 з 31 бала

Види паразитичних грибів:

8:

З кількома правильними відповідями

2 з 31 бала

Хімічні показники якості води - це:

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

Розмістіть послідовно складові ланцюга живлення пасовищного типу:

1 – жаба прудка, 2 – вуж звичайний, 3 – коник зелений, 4 – конюшина червона, 5 – лелека білий.

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

Цей світовий показник на початку ХХ століття сягав 13%, у середині – 28%, а на початку ХХІ століття – майже 50%. В Україні цей показник зараз сягає 67,3%. Це показник

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

Екологічно компетентною дією щодо знайденого у зимову відлигу у під’їзді кажана буде:

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

Підберіть закінчення назви національного парку « Подільські…

13:

На встановлення відповідності

4 з 31 бала

Установіть відповідність між сутністю екомаркування і його логотипом

Сутність екомаркування
Логотип
1

Пакування вироблено з перероблених матеріалів або може перероблятись

А

0500ogs3-c6e3-111x119.png

2

Продукція є небезпечною для довкілля

Б

0500ogs8-4db1-98x98.png

3

Безпечно для озонового шару

В

0500ogsf-f699-108x105.png

4

Продукцію виготовлено з деревини, вирощеної у сталих господарствах

Г

0500ogsi-3337-106x117.png

14:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

До вичерпних відновлювальних природних ресурсів належать:

15:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

Окрім рослин, до автотрофних організмів зараховують

16:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

Які з перелічених рослин потребують найменше води (витримують посуху)?

17:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

Прикладом мутуалістичних зв’язків можуть бути

18:

З однією правильною відповіддю

1 з 31 бала

Глобальні екологічні проблеми викликані в першу чергу

19:

На встановлення відповідності

4 з 31 бала

Встановіть відповідність між видами впливу аграрного виробництва та змінами, до яких вони призводять:

1

випасання худоби

А

зниження вологості, виникнення вітрової ерозії, знищення аборигенної фауни і флори

2

сінокоси, збирання врожаю

Б

заболочення та засолювання ґрунтів

3

випалювання старої трави

В

ущільнення ґрунту, знищення рослинності, яка скріплює ґрунт, ерозія, збіднення ґрунтів на ряд хімічних елементів, висушування, біологічне забруднення

4

осушення земель

Г

вилучення деяких хімічних елементів з екосистем, підвищення випаровування

Ґ

знищення організмів поверхневих шарів ґрунту, підсилення випаровування

20:

На встановлення відповідності

4 з 31 бала

Встановіть відповідність між типами природоохоронних територій та їх призначенням

1

природні заповідники

А

природно-заповідна територія, що створюється задля забезпечення охорони рідкісних та ендемічних видів, фрагменти різних фітоценозів

2

біосферні заповідники

Б

окремі невідновні природні об’єкти, які мають наукове, історичне чи культурно-естетичне значення

3

національні природні парки

В

природоохоронні, науково-дослідні установи загальнодержавного значення, що створюються з метою збереження в природному стані типових або унікальних для даної ландшафтної зони природних комплексів з усією сукупністю їх компонентів, вивчення природних процесів і явищ, що відбуваються в них

4

пам'ятки природи

Г

природоохоронні, рекреаційні, культурно-освітні, науково-дослідні установи державного значення, які створюються з метою збереження, відтворення і ефективного використання природних комплексів та об’єктів, які мають особливу природоохоронну, оздоровчу, історико-культурну, наукову, освітню та естетичну цінність

Ґ

природоохоронні науково-дослідні установи міжнародного значення, в яких діє режим абсолютного заповідання й охороняються унікальні природні об'єкти світового значення

Рефлексія від 3 учнів

Сподобався:

3 0

Зрозумілий:

2 1

Потрібні роз'яснення:

3 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Олімпіада з екології

Олімпіада з екології

255

Аватар профіля Ільїнська Олена Володимирівна
Екологія
10—11 клас

25 грн

Олімпіада 10 клас

Олімпіада 10 клас

55

Аватар профіля Трохименко Олена Вікторівна
Хімія
10 клас

66 грн

ШКІЛЬНА ОЛІМПІАДА З ІСТОРІЇ ДЛЯ 10 КЛАСУ

ШКІЛЬНА ОЛІМПІАДА З ІСТОРІЇ ДЛЯ 10 КЛАСУ

175

Аватар профіля Буланов Юрій Іванович
Історія: Україна і світ
10 клас

20 грн

Олімпіада з хімії 10 клас. І етап

Олімпіада з хімії 10 клас. І етап

77

Аватар профіля Коваленко Наталія Вікторівна
Хімія
10 клас

50 грн

Олімпіада з географії. І тур. 10 клас

Олімпіада з географії. І тур. 10 клас

54

Аватар профіля Литвих Костянтин Григорович
Географія
10 клас

32 грн

Схожі тести

Синекологія - то цікаво!

Синекологія - то цікаво!

323

Аватар профіля Пархоменко Наталія Новомирівна
Екологія
7—10 клас та дорослі

Чи добре знаєш ти природу?

Чи добре знаєш ти природу?

102

Аватар профіля Тищенко Тетяна Іванівна
Екологія
5—6 років та 1 клас

Тест 2. Симбіоз та його форми. Паразитизм

Тест 2. Симбіоз та його форми. Паразитизм

175

Аватар профіля Петрушевська Лілія Дмитрівна
Екологія
11 клас

Підсумкове тестування за програмою гуртка "Юні екологи"

Підсумкове тестування за програмою гуртка "Юні екологи"

210

Аватар профіля Пархоменко Наталія Новомирівна
Екологія
7—10 клас

Основи екології (В. С.)

Основи екології (В. С.)

234

Аватар профіля Чикiна Тетяна Григорiвна
Екологія
дорослі