Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
№1:
З однією правильною відповіддю
Зниження продуктивності організмів і призупинення життєвих процесів –це:
№2:
З однією правильною відповіддю
Процес підготовки рослин до перенесення ними морозів полягає у:
№3:
З однією правильною відповіддю
Чисто білкова форма життя:
№4:
З однією правильною відповіддю
Які представники груп організмів можуть виконувати функції продуцентів водних екосистем:
№5:
З однією правильною відповіддю
Що є основним джерелом енергії у біосфері:
№6:
З однією правильною відповіддю
Внесення в навколишнє середовище або виникнення в ньому нових, зазвичай не характерних фізичних чинників, хімічних і біологічних речовин, які шкодять природним екосистемам та людині – це:
№7:
З кількома правильними відповідями
Види паразитичних грибів:
№8:
З кількома правильними відповідями
Хімічні показники якості води - це:
№9:
З однією правильною відповіддю
Розмістіть послідовно складові ланцюга живлення пасовищного типу:
1 – жаба прудка, 2 – вуж звичайний, 3 – коник зелений, 4 – конюшина червона, 5 – лелека білий.
№10:
З однією правильною відповіддю
Цей світовий показник на початку ХХ століття сягав 13%, у середині – 28%, а на початку ХХІ століття – майже 50%. В Україні цей показник зараз сягає 67,3%. Це показник
№11:
З однією правильною відповіддю
Екологічно компетентною дією щодо знайденого у зимову відлигу у під’їзді кажана буде:
№12:
З однією правильною відповіддю
Підберіть закінчення назви національного парку « Подільські…
№13:
На встановлення відповідності
Установіть відповідність між сутністю екомаркування і його логотипом
Пакування вироблено з перероблених матеріалів або може перероблятись
Продукція є небезпечною для довкілля
Безпечно для озонового шару
Продукцію виготовлено з деревини, вирощеної у сталих господарствах
№14:
З однією правильною відповіддю
До вичерпних відновлювальних природних ресурсів належать:
№15:
З однією правильною відповіддю
Окрім рослин, до автотрофних організмів зараховують
№16:
З однією правильною відповіддю
Які з перелічених рослин потребують найменше води (витримують посуху)?
№17:
З однією правильною відповіддю
Прикладом мутуалістичних зв’язків можуть бути
№18:
З однією правильною відповіддю
Глобальні екологічні проблеми викликані в першу чергу
№19:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність між видами впливу аграрного виробництва та змінами, до яких вони призводять:
випасання худоби
зниження вологості, виникнення вітрової ерозії, знищення аборигенної фауни і флори
сінокоси, збирання врожаю
заболочення та засолювання ґрунтів
випалювання старої трави
ущільнення ґрунту, знищення рослинності, яка скріплює ґрунт, ерозія, збіднення ґрунтів на ряд хімічних елементів, висушування, біологічне забруднення
осушення земель
вилучення деяких хімічних елементів з екосистем, підвищення випаровування
знищення організмів поверхневих шарів ґрунту, підсилення випаровування
№20:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність між типами природоохоронних територій та їх призначенням
природні заповідники
природно-заповідна територія, що створюється задля забезпечення охорони рідкісних та ендемічних видів, фрагменти різних фітоценозів
біосферні заповідники
окремі невідновні природні об’єкти, які мають наукове, історичне чи культурно-естетичне значення
національні природні парки
природоохоронні, науково-дослідні установи загальнодержавного значення, що створюються з метою збереження в природному стані типових або унікальних для даної ландшафтної зони природних комплексів з усією сукупністю їх компонентів, вивчення природних процесів і явищ, що відбуваються в них
пам'ятки природи
природоохоронні, рекреаційні, культурно-освітні, науково-дослідні установи державного значення, які створюються з метою збереження, відтворення і ефективного використання природних комплексів та об’єктів, які мають особливу природоохоронну, оздоровчу, історико-культурну, наукову, освітню та естетичну цінність
природоохоронні науково-дослідні установи міжнародного значення, в яких діє режим абсолютного заповідання й охороняються унікальні природні об'єкти світового значення
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: