Конструктор тестів
Сценарій гри наступний:
Миша має певну кількість життів. Вона рухається по небу (площині), а назустріч їй пливуть привиди (перешкоди).
Ви повинні зрозуміти, за допомогою яких команд реалізується керування об'єктами та опрацювання подій.
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Перед вами скрипт Привида.
Оберіть, як відбувається керування даним об'єктом.
№2:
З вибором правильної відповіді у тексті
Перед вами скрипт Привида. Розгляньте його уважно та оберіть правильні відповіді на запитання.
Як рухається Привид? - [Горизонтально, висота під час руху стала, Горизонтально, але висота змінюється, Вертикально, Хаотично по всій сцені]
Скільки циклів використано в даному скрипті? - [1, 2, жодного]
За якої умови Привид зникає? - [Якщо торкається межі сцени, Якщо торкається Миші, Він взагалі не зникає, Якщо на ньому клацнути мишкою]
Який найбільший час очікування появи Привида після його зникнення? - [1 секунда, 5 секунд, 10 секунд, неможливо визначити]
№3:
Пошук на зображенні
Який блок треба обрати, щоб при натисненні клавіши Стрілка вправо, спрайт переміщувався по горизонталі на 10 кроків вправо?
№4:
Пошук на зображенні
Який блок необхідно обрати, щоб запрограмувати рух спрайта вгору при натисненні клавіши Стрілка вгору?
№5:
З однією правильною відповіддю
Що означає, що координата х змінюється на від'ємне число?
№6:
З вибором правильної відповіді у тексті
Миша полюбляє банани. На малюнку нижче наведено скрипт об'єкта Банан. Розгляньте його уважно та оберіть правильні відповіді на запитання.
Що НЕ відбудеться, якщо Миша торкненься банана? [Кількість життів збільшиться на 1, Зміниться розташування банана, Банан зникне і більше не з'явиться]
В якому місці з'являється банан? [Щоразу в новому місці, Постійно в центрі екрану, Користувач сам обирає місце появи]
За якої умови банан сховається? [Його торкнулась Миша, Закінчилась гра, Його торкнувся Привид]
Чи може банан з'явитись рівно посердині сцени? - [Так, Ні, це не передбачено програмою, Неможливо визначити]
№7:
З вибором правильної відповіді у тексті
Перед вами скрипт Летючої миші. Розгляньте його уважно та оберіть правильні відповіді на запитання.
як відбувається керування даним об'єктом? - [керування мишкою, керування з клавіатури, рухається автоматично]
Що буде, якщо Летюча миша торкнеться Привида?
[Скаже "Ой!", Переміститься в нижній кут екрану, Сховається, Гра зупиниться]
За якої умови Летюча миша втрачає життя? - [Торкання Привида, Торкання межі сцени, Натискання клавіши Пробіл]
Яка умова закінчення гри? - [Кількість життів менша 1, Кількість життів більше 1, Миша торкнулась Привида, Закінчився ігровий час]
Скільки життів є в Миші напочатку гри? [1, 3, 5, Кожного разу нова кількість?]
Де з'являється Миша при запуску гри? [посередині екрану, у крайньому нижньому куті, у точці з координатами (-189; -84), у точці з координатами (-84; -189)]
Рефлексія від 4 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: