Екзаменаційні тести для студентів МЗХ-41Б

Запитання №1

Як називається система свідомого нотного співу Б. Тричкова?

Запитання №2

Хто вперше запропонував систему ручних знаків при застосуванні відносного методу сольмізації?

Запитання №3

Вкажіть правильну послідовність вивчення ступенів за відносним методом сольмізації:

 

Запитання №4

В основі музично-педагогічної концепції Золтана Кодая лежить відносний метод сольмізації.

Запитання №5

Музично-педагогічна система „Столбіца” Б.Тричкова пропагує вивчення музичної грамоти на основі:

Запитання №6

Виберіть тему для учнів  7 класу згідно з чинною навчальною програмою «Музичне мистецтво» (авт. кол. під кер. Л. Масол)

 

 

Запитання №7

Під час проведення інтерактивного уроку клас розподіляється на групи.

Запитання №8

Вкажіть балет П. Чайковського за мотивами казки Е. Гофмана.

Запитання №9

Яку спільну назву мають посібники, гама і метод?

Запитання №10

Що у перекладі з болгарської мови означає «Столбіца»?

 

Запитання №11

Який лад народної музики лежить в основі угорської музично-педагогічної концепції?

 

Запитання №12

У якому випадку співоча діяльність обов’язково пов’язана з нотоносцем?

Запитання №13

Виберіть тему для учнів 3 класу згідно з чинною навчальною програмою «Музичне мистецтво» (авт. кол. під кер. Л. Хлєбникової).

Запитання №14

Випишіть словосполучення, яке є зайвим у переліку:

Музично-ритмічні рухи; хоровий спів; творча діяльність та імпровізація; критерії оцінювання знань учнів; гра на дитячих музичних інструментах; слухання музики; музично-дидактичні ігри. 

 

Запитання №15

Встановіть відповідність між авторами та їх творами у вигляді комбінації цифр та букв:

1

Симфонія №2

2

Кантата-поема «Заповіт»

3

Балет «Гаяне»

А

Л. Ревуцький

Б

А. Хачатурян

В

муз. С. Людкевича, сл. Т. Шевченка

Запитання №16

Встановіть відповідність між видами роботи та відповідними дидактичними методами

 

1

Спів за ручними знаками

2

Спів за літерним (буквеним) записом

3

Інтонування за „живим нотним станом”

А

Відносний метод сольмізації

Б

Абсолютний метод сольмізації

В

Обидва методи

Запитання №17

Встановіть відповідність між авторами та збірками  у вигляді комбінації цифр та букв

1

Л.Ревуцький

2

Я.Степовий

3

  К.Стеценко

А

Луна

Б

Проліски

В

Сонечко

Запитання №18

Встановіть відповідність між програмами та класами  у вигляді комбінації цифр та букв:

1

Програма „Музичне мистецтво” (авт. колектив під кер. Хлєбникової Л.)

2

Програма „Музичне мистецтво”(авт. колектив під кер. Масол Л.)

3

Програма „Мистецтво” (авт. колектив під кер. Масол Л.)

А

1 – 9 класи

Б

5 – 7 класи

В

1 – 4 класи

Запитання №19

Встановіть відповідність між авторами та збірками  у вигляді комбінації цифр та букв:

 

1

Ф.Колесса

2

М.Лисенко

3

В.Верховинець

А

Молодощі

Б

Весняночка

В

Шкільний співаник