Головне меню порталу
«Синдром дефіциту уваги й гіперактивності» (СДУГ), «розлад дефіциту уваги й гіперактивності» (РДУГ), «гіперкінетичний розлад» (ГКР) – все це варіанти визначень одного діагнозу. Гіперактивність – стан, при якому активність і збудливість людини перевищує норму.
Синдром гіперактивності й дефіциту уваги в учнів є надзвичайно актуальною проблемою в реаліях сучасної школи, адже зараз кожен п’ятий учень має певні своєрідності у розвитку нервової системи.
Симптоми гіперактивності можна помітити й у новонароджених:
Ознаки, що вказують на дефіцит уваги:
У школі гіперактивна дитина відчуває труднощі опанування предмета, занижує свою самооцінку. Також у школяра часто змінюється настрій, він не відчуває себе у безпеці.
Пам’ятка батькам
1. Намагайтесь стримувати, контролювати свої емоції
2. У дитини мають бути завдання, які вона в змозі виконати
3. Під час спілкування з дитиною у Вашому голосі має відчуватися експресія
4. Між видами діяльності обов’язково мають бути невеличкі перерви
5. Вкрай важливою є фізична взаємодія
6. Не варто обмежувати фізичну активність дитини під час занять, оскільки вона позитивним чином впливає на розумову активність
7. Необхідно постійно контролювати виконання завдань
8. Будь-який успіх дитини потрібно відзначати й радіти йому разом
9. Заздалегідь пояснюйте дитині, що її чекає далі
10. Дайте дитині можливість спробувати різні види занять
11. Заведіть звичку планування
12. Не дозволяйте довго дивитися телевізор чи гратися в комп’ютерні ігри
13. Важливо, щоб у дитини був чіткий розпорядок дня, якого вона має дотримуватись
14. Про будь-які заплановані походи поза межі дому потрібно заздалегідь говорити: чи то похід до лікаря, чи на свято до кафе
15. Спонукайте дитину до активності, занять спортом
16. Для батьків також важливо знаходити час на себе і відпочивати
Щоб краще розуміти своїх учнів і вміти вчасно надати їм допомогу, радимо до перегляду вебінар «Синдром гіперактивності й дефіциту уваги в учнів», спікеркою якого стала Олена Грищук, учителька початкових класів і англійської мови в молодших класах, корекційна педагогиня і практична психологиня, засновниця освітнього простору «Скриня».
Після перегляду вебінару замовляйте сертифікат з підвищення кваліфікації!
Вебінар: https://vseosvita.ua/webinar/sindrom-giperaktivnosti-i-deficitu-uvagi-v-ucniv-151.html
Будь ласка, оцініть новину!
Користувач:
Хшанович Катерина ОлегівнаВсеосвіта – незалежне ЗМІ, що працює для вас та заради вас. Матеріали, які ми публікуємо, завжди вчасні, об’єктивні та перевірені. Наш проєкт існує завдяки вам
Підтримати нас можна по-різному. Ваші вподобання, поширення , коментарі дозволяють іншим людям дізнатися важливу інформацію, а замовлення брендованої продукції та електронних товарів допомагає нам інвестувати у розвиток новітнього українськомовного контенту.
Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.